mandag den 8. april 2013

Mandags inspiration !

Ved ikke med jer, men jeg har i den grad brug for lidt "pep" her denne mandag. Sjovt så forskelligt det kan være fra mandag til mandag, men idag har jeg øjenlåg som bly, en hel ørken derinde og en motivation der ligger tæt på nul... pt !
Satser på at det nok skal ændre sig i løbet af dagen.... Plus lidt lækre billedere vil helt klart hjælpe på humøret.



 






Source : Tumblr.com

Jeg har bare sovet skidt, sov endda over mig her til morgen så dagen fik jeg lige sat igang på en lidt skidt måde. Men men.... knib ballerne sammen og kom igang med dagen. Solen skinner fra en blå himmel, fuglene pipper, jeg skal hente min søn i dag (børneuge) og der bliver forhåbentlig tid til en omgang træning i aften. Jeg er endnu ikke sikker, kommer an på mit energi niveau senere, men skulle jeg misse træning i aften så har jeg enten en omgang spinning planlagt i morgen tidlig eller styrketræning på arbejdet !!!  We can do this !

Ingen kommentarer: