torsdag den 11. april 2013

Er du en rebel ?






Uhmm.... jeg så denne på Pinterest og blev straks "forelsket"... Det er så meget mig.. hi hi.

Jeg er en af dem som godt kan finde på at være "fræk" (og altså ik her ment i nogen form for pervers mening.. ment som i at man måske ik altid lige gør som andre siger).
Det giver da også nogle knups engang i mellem - det gør ondt og jeg ville da også ønske at jeg var bedre til at stoppe op inden en "episode" og lige tænke igennem "er det virkelig evt knups/stød værd?" ... MEN.. den evne har jeg ikke altid lige.
Av av. .hvor kan det så gøre ondt - nemlig når man møder modstand.

Er det ikke altid sådan her i livet, at man møder modstand, man lærer af det og bliver den erfaring rigere og kommer ud på den anden side ? Jo det siges der jo, det er bare ikke lige altid jeg forstår at se den store sammenhæng i det.
Som min kæreste sagde til mig forleden aften, hvor jeg spurgte om råd til en episode med en kollega (som jeg synes ville have mig til at lave hans opgaver, plus han endte med at blive total flabbet og grov i sin kommunikation. Jeg lte at det var et slag jeg ville tabe og at jeg måske IKKE skulle have sagt min mening og sagt fra, men jeg sagde fra og ville ikke lave hans opgave. Det endte lidt i en kontrovers  og havde brug for at spare om den med kæresten), du lægger nok ikke altid mærke til de slag du vinder.
Dem tager du som en selvfølge... AV !

Han har jo desværre nok ret og måske jeg skal til at sætte fokus ind på at se og opfange de små / store sejre jeg får. Værdsætte dem og nyde dem - således at jeg ikke bare putter dem i glemmebogen under kategorien "normal hverdag"....



Men tilbage til alt det med om du er en rebel ?

Jeg er det nok nogle gange og kan godt lide at få den modstand det kan medføre og andre gange, så er jeg for følsom og det kan føles som om det eneste rigtige, er at lægge sig ned i fostertilstand og tude... ha ha..
But hey - that's life ! Er det ikke ??


Ingen kommentarer: