fredag den 5. april 2013

Har brug for lidt dejlig inspirations billeder her på en fredag.. kom nu weekend !

Jeg ved ikke med dig, men jeg synes denne uge har været en smule lang og dog.. mandag off work, og weekenden lige om hjørnet. Under alle omstændigheder glæder jeg mig til weekenden og ser frem til den med STOR længsel.
Selvom det er weekend lige som lidt, så kunne jeg godt bruge lidt skønne billeder til at blive inspireret af - tænkte du kunne det samme !







Source: billederne er fra Tumblr.com

 Weekenden kommer til at indeholde hygge med kæresten - skal fejre hans fødselsdag, rengøring (gab !! men jeg forsøger at tænke positivt = det er gratis forbrænding, hjemmet kommer til at dufte og min samvittighed vil have det meget bedre), film (biograf/dvd?), motion (åhhh yes - jeg glæder mig), lidt bagning og GOOD FOOD !! 
Mon det kan fornemmes at jeg glæder mig til det er weekend ?? he he 

Ingen kommentarer: