torsdag den 4. april 2013

sooo true!


Jeg har hængt i bremsen i denne uge hvad angår træning. Nitte ! Pt har jeg kun fået trænet tirsdag og redet mandag, skal ride i morgen og søndag.. og SKAL simpelthen få trænet lørdag. Igår havde kæresten fødselsdag så aftenen gik med det. Jo hvis jeg havde været mega overskudsagtigt havde jeg trænet onsdag morgen og i morges, MEN med 5 timers søvn fra tirsdag til onsdag og 5 timers søvn igen i nat så er jeg ikke særlig overskudsagtigt når vækkeuret ringer og jeg prioritere altså søvn fremfor minus søvn og træning. I min verden er man så ik særlig sød ved sin krop ved at træne på minus søvn, og får stresset den mere end højst nødvendigt.


Det er super vigtigt med ens søvn... I know !!! de sidste 2 dage har der bare været for lidt timer i døgnet til at jeg har kunne nå det hele. Så dagens udfordring : kom i seng kl 22... :-)
Man skulle ikke tro at det ville være svært vel? Jeg ved bare, at det vil være en kæmpe udfordring for mig at nå det...
(billedet er ikke mig... men lånt på nettet - fra Go.tv2.dk)
 
Jeg har alt alt for mange aftaler, ting jeg laver i løbet af dagen/ugen. Som regel overbooker jeg og overvurder min egen evne til hvor meget tid ting tager. He he... jeg er en tidsoptimist.. ved du hvad det er ?
Det er en som tror de kan nå det hele og at det kun liiiiige tager 2 min at lave dit & dat.

En tidsrealist er naturligvis en som kan planlægge sin tid ordenligt og en tidspessimist er .. tja.. direkte modsat af optimisten!

Så tilbage til det med om man virkelig vil nogle ting. Jeg er sååååå enig. Jeg føler diverse via Instagram og det er fantastisk at se så dedikeret de er til deres kost og træning. Det er til stor inspiration for mig og er med til at holde mig til ilden. Ingen tvivl om det, dog er jeg for svag... jeg har for mange andre ting jeg også vil. Gad vide om jeg er ubeslutsom ? Eller bare en person som ik er god til at holde fokus ? Lyder en del kedeligt og trist at skulle sige sådan om sig selv, og jeg vil nu betegne mig selv som stædig (kan være lige så godt som dårligt), energirig, åben, arbejdssom og tildels viljefast.
Men hvad angår kost og træning... så mangler jeg vist en hel del endnu omkring dedication !! For det er ikke i mine tanker HVER DAG... hele dagen. :-)

Ingen kommentarer: