onsdag den 17. april 2013

Hvad mit køleskab ALTID indeholder... :

Har du evt ligesom mig visse ting du ALTID har i dit køleskab?

Jeg ELSKER at have et fyldt køleskab!!! Det kan selvfølgelig hænge sammen med at jeg generelt elsker mad, men jeg synes nu heller ik der noget bedre end et fyldt køleskab. Et du kan få en masse inspiration af - et som bugner af sund, lækker og smagfuld mad.

  
Source: Eget billede

Min grøntsags skuffe er ihvertdal altid fuld. Det som ikke ses på billedet er blomkål (årstidsbestemt), avocado, rødløg, frisk ingefær, frisk chili, pastinakker (årstidsbestemt), rødbeder (årstidsbestemt), hvidløg. 

Derudover er der altid mælk, smør, ost, diverse pestovarianter (god nødløsninger hvis man skal lave en hurtig pastaret), spegepølse (ik den mest sunde ting - I know, men sønnen ELSKER spegepølse og ja.. jeg lader ham få det - anmeld mig bare som dårlig mor.. hi hi hi), stærk sennep (I LOVE IT !!),


 Source : Tumblr.com

Uhmm.. de 2 retter ovenfor får min mund til at løbe i vand. Jeg skal så meget prøve at lave den lækre pizza variation her i weekenden. Søndag må det blive - det er jo også lige en perfekt da holde pizza aften på!


By the way - min fryser indeholder altid dette: morgenboller, kød (kylling, kotelletter, hakket okse/hakket svinekød), fisk (laks, fiskefars, rødspætte filet), frosne bønner, frosne bær... til tider sniger kæresten is ind, men det er også ham og sønnen som spiser dem, så man må vel deles om fryseren.. he he.
Det lyder også som vi har en gigantisk fryser - det ved jeg godt. Det har vi ik, men der er ingen tvivl om at den er pakket til randen og nej måske har jeg ik alle 3 slags fisk på samme tid, men så kan du være rolig for istedet er alle kødvarianter der så. Jeg hader at have tomt køleskab/fryser. Til gengæld er jeg nok super til at planlægge mad for en hel uge og have varerne i enten fryser eller køleskab.
Det er da også det fedeste at være forberedt på de fleste mad muligheder og nej vi smider stort set ikk noget mad ud. :-)

Ingen kommentarer: