tirsdag den 2. april 2013

Ugens træning

Hvordan ser din trænings uge ud? Kribler det i dig for at komme igang igen efter påsken? Måske har du været afsted og havde ikke den store mulighed for at træne.... (er det nu jeg skal nævne at man ALTID kan træne... ex gå en tur, cykle, svømme osv.. ha ha.. jeg er heller ik altid den bedste til at få trænet når jeg er afsted på visse ferier).

Ugens program :

Mandag : ridning
Tirsdag : Styrketræning på arbejdet, med fokus på baller/lår, arme og ryg.
Onsdag : Hviledag (måske...). Ellers tidlig morgentræning på mit arbejde.
Torsdag : Hviledag
Fredag : Ridning
Lørdag : Fitness World eller hjemme træning. Har planer om at komme ud på årets første løbetur
Søndag : Ridning

Fortvivl dog ikke. For husk på at vil du gerne tabe dig, så er det 80% mad/sunde vaner & "kun" 20% træning !!!!


Jeg har selv "dyrket" dette og har formået at holde vægten stabil her over påsken. Jeg huskede på at spise sundt, varieret og valgte mine kalorie bomber. Ex så ville jeg gerne have rødvin til maden, men hoppede så slik skålen senere over.
Derudover fik jeg jo bare slappet af, rørt mig lidt let og 2 enkelte træningspas ind i ugens løb. Ikke alverdens, men bare du lader være med at gå total bananas og lave det til et helt mad orgie, så skal du nok klare dig.

Nu er vi så startet på en ny uge. Jeg håber og krydser fingre for at vejret holder sig over plus siden, således at jeg kan komme igang med min løbetræning. Jo jeg kunne nok godt starte på løbebåndet, men det er nu så pokkers kedeligt røvsygt, så det magter jeg ik. Hvis man skal igang med noget nyt/optage noget gammelt så hvorfor gøre det træls for en selv? Næææ så hellere vente de ekstra par dage og komme ud og nyde naturen fra den bedste side af!..
Alternativt - invester i vinterløbetøj... ha ha... ja det var også en mulighed.... jeg giver dog lige foråret et par dage endnu med at ankomme. :-)

Ingen kommentarer: