fredag den 20. juni 2014

Det bliver et stort år !!! 2014

Jeg forventer "store" ting af 2014...

Her er nogle af dem :

  • Udvide min familie med endnu et lille væsen
  • Min søn bliver storebror! 
  • Jeg skal tilbage til min form inden baby (og ja jeg har en deadline)
  • Min kæreste snakker om bryllup .. (OMG!)
  • Jeg kommer til at have barsel - hvor fedt bliver det lige ??
  • Min søn starter i skole.. hallo !! Skole! Shit han er stor så
  • Jeg vil starte til Crossfit 
  • Jeg har mål & drømme for hvordan min krop skal se ud og hvad jeg ex skal kunne tage af diverse øvelser. (ex pull ups, push ups)
  • Jeg leger med tanken om at begynde at starte på løb igen og vil kunne løbe en 5 km på max 30 min!
  • Jeg har drømme om at få nye bekendtskaber som giver mig glæde & udfordre mig
  • Jeg kan drikke alkolhol igen (ha ha ha.. man skulle ik have troet det måske, men jeg savner at kunne nyde en drink eller rødvin med gode venner)





Source: Pinterest.com

Dette er mine ting/oplevelser som jeg forventer mig af 2014.. og vi er altså allerede ½ vejs igennem. Så man kan vel både sige at jeg får tralvt, men også at jeg har mange skønne lækre oplevelser i vente!

Bring on the rest of 2014 !!!

Ingen kommentarer: