mandag den 23. juni 2014

Mandags inspiration!

1 dag på barsel... føles ikke som barsel. Føles som en fridag, men det kan måske hænge sammen med at kl var omkring 14 før end jeg faktisk satte mig ned med benene oppe.
Fuck... hvor er jeg ringe til at slappe af.. ha ha ha... Men mon ikke det ligesom giver sig selv når man er dødtræt, udkørt osv pga manglende søvn?
Aner det ik - jeg har mange ideer, planer og tanker om hvordan livet bliver om 2 måneder, men da jeg jo ik kan se ind i en glaskugle omkring fremtiden så er det jo ikke til at vide.
Driver det mig lidt crazy al den uvidendehed ? Hell yeah..

Lige nu er det dog sommer & sol og det er fandme bare at nyde livet!! Husk det nu - du får kun denne ene omgang. Lad være med at lade små ting bliver til store ting som fylder i din verden og dræner dig. Vælg at det er små ting - de er uden den store betydning og fokuser på alt det som gør dig glad.
Ved du til gengæld ikke hvad der gør dig glad, så vil jeg helt sikkert sige : sæt dig ned (hurtigst muligt) med en blok og blyant. Lad tankerne farer. Du vil sikkert starte med at tænke "jeg aner ik hvad som gør mig glad" (det har jeg selv haft tænkt) men trust me.. der vil være ting som gør dig glad. Start med at skrive dem ned. Ingen ting er for dumme til at komme på din liste.

Udvid listen med hvad du er god til... Jeg fortæller dig - det er en booster. En gratis en endda. Igen vil du måske sidde og starte med at tænke "jeg er ik god til noget". Jo gu er du så!!!
Vi er alle gode til noget. Nej måske er du ikke god til det samme som din veninde, og so fucking what? Du har dine egne kvaliteter. Fokuser på dem!

Jeg har til tider selv svært ved at finde ud af hvad jeg er god til, og jeg må med mellemrum sætte mig ned og lave sådan en liste. Lige for at få frisket op hvad det er jeg er god til.
Tit kommer jeg selv til at sammenligne mig med hvad andre kan. Jeg er ikke andre. Jeg kan ikke nødvendigvis det samme. Kan det gøre mig ked af det? ja til tider, men jeg vælger i stedet at sige højt til mig selv "men der er andre ting som jeg kan. Andre ting som jeg er god til!".

Dagens billeder kommer her - håber du kan blive inspireret. Hvis ik til at træne så måske til noget helt andet. Det med at have gode tanker om sig selv og hvad man kan - det kommer ikke fra den ene dag til den anden, men det er værd at forsøge at lave om på og fokusere på. Det er ik for sjov at dem som har flest positive tanker oftest er gladere i hverdagen.. og det er uden at være en happy camper!

Som den første siger "husk - Rom blev ikke bygget på én dag"



Source: Pinterest.com


Gad vide hvor man kan finde de fine lyserøde nike sko ?? ved du det? Er du stødt på dem? de ser godt nok fine ud..

 Ha en fantastisk mandag !!

Ingen kommentarer: