lørdag den 28. juni 2014

Uge 37 - what I wear!

I tirsdags var jeg en tur forbi arbejdet og sige pænt farvel (og på gensyn) til mine kollegaer. De skulle jo ikke snydes for en "afskedskage", så fandt en lækker opskrift på nettet som jeg brugte.

Billedet kommer længere nede af selve kagen. Det blev en 3lags en af chokolade (dejlig svampet) med mascapone creme og jordbær. Uhmm... den smagte bare godt!

Denne uge er min første barsels uge og jeg har både nydt den og kedet mig undervejs. ha ha ha... hvor skørt ik? :-)

Dog er det jo en sund ting at kede sig lidt. Jeg har jo ikke gået rundt i flere dage og bare kedet mig fra morgen til aften. Næææ... det har bare været sådan lidt hist & pist i løbet af dagen. Det hænger lidt sammen med at jeg ik rigtig har orket noget fra morgenstunden af og indtil en 14-15 tiden. Derefter bliver jeg lidt rastløs og har dermed opsparet energi nok til at nu skal der ske noget.

Jeg har fået læst en masse, set en veninde, gjort lidt rent, lavet lækker mad, set tøse film (OMG... !!! Magic Mike så jeg forleden dag. Hallli hallo for nogle lækre kroppe og jeg skal da lige love for at ham Channing Tanum er RØV lækker i den... aahhh jeg sad og slikkede mig om munden op til flere gange... og han kan danse! Ohhh... yeaaahhh!!!), skrevet blog indlæg, været på facebook / instagram op til 100 gange, vasket tøj, slikket sol, sovet middagslure osv.
Så en masse små ting allerede på meget kort tid. Umiddelbart skulle man så ikke tro at jeg kunne kede mig vel? he he..
Ej det at kede sig er for mig lige så meget når jeg bliver ugidelig / rastløs. Der føler jeg at jeg keder mig, men det er nu mere fordi jeg ikke helt kan bestemme mig for hvad det er jeg skal finde på at lave.

Jeg havde planer om at gå op og svømme den anden dag, men jeg fik hurtigt overbevist mig selv om at jeg ikke gad.. ha ha ha.. Jeg er IKKE fan af at svømme den ene bane efter den anden. Jeg synes det er noget så kedeligt.
I mandags tænkte jeg "uh.. jeg skal rigtig ud og gå nogle ture og nyde området i den her uge". Jeg har endnu ikke været ude og gå.. Fnis. Igen - jeg er ikke fan at gå ture - af den simple grund at jeg synes det er kedeligt alene og det at gå bare for at gå har jeg aldrig været god til. Jeg skal helst have noget at gå efter.
Bliver sørme spændende om jeg kommer afsted med barnevognen hva? Ej det skal jeg bare - om jeg synes om det eller ej. Det er en fed måde at komme igang med noget konditions træning så småt. Specielt når jeg ikke har trænet noget som helst de sidste 2 måneder.

Eneste jeg har trænet er lidt herhjemme hvor jeg har svinget lidt med min kettlebell, lavet nogle øvelser for arme og ryg samt lavet lidt squats med kettlebellen.

By the way så trænger jeg i den grad til at bebs her snart begynder så småt at melde sin ankomst. For mor her trænger til at kunne træne, komme i normalt sommertøj og ikke føle sig som en hval, samt at kunne nå min egne tæer!!!

 Billedet : kjolen er en basis kjole fra H&M til hele 70 kr. Den har jeg bare været SÅ glad for at jeg investerede i. Den sidder super godt (hvis jeg selv skal sige det), er behagelig at have på og kan styles op eller ned alt efter hvad du har lyst til. Et fund til pengene

Nu er jeg desværre ingen konditor, men jeg synes selv den blev ok fin at se på kagen. Jeg lærte ihvertfal lidt om fondant (de lyserøde hjerter er lavet af det) som jeg kan bruge en anden gang. Der er ingen tvivl om, at kagen gjorde sig klart bedre med pynt på end uden. Det er marcipan som jeg har rullet ud og lagt over som "låg".
Ligegyldigt hvad så smagte den dejligt !



Det er de her 2 som har hovederollerne i Magic Mike.. uhmm.. ikke så ringe at kigge på vel ? mums.. og JO min kæreste ser godt ud og jeg er mega tilfreds med hans krop, men jeg kan nu stadig godt lide de her 2's udseende.. he he

Ingen kommentarer: