mandag den 23. juni 2014

BARSEL... Woop Woop!!

YES!!! Så kom dagen.. (endelig) hvor jeg kunne lukke computeren og koble arbejdsstikket fra. Sikke en lækker fornemmelse.

I fredags havde jeg sidste arbejdsdag. Igen blev det til en hjemarbejds dag. Igen pga alt for mange plukveer. (Jeg tror virkelig at det bliver godt for mig mentalt at være gået på barsel.. )
Tanken er lidt suspekt - suspekt og urealistisk. Forstået på den måde, at jeg vist lige skal bruge et par dage på at vende mig til det. Jeg havde kun drømt om at jeg nåede dertil (hold lige fast derinde et par uger endnu ikke lille bebs!) og jeg nåede det faktisk.




Jeg skal lige ind forbi min arbejdsplads i morgen med kage og sige pænt farvel, men derudover har jeg ingen planer for ugen.

Ikke andet end jeg skal nyde det, slappe af, lave det jeg har lyst til og ja... hvad der nu falder mig ind. Det bliver bare SÅ godt!
Jeg har en del ideer i hovedet om hvad jeg har lyst til at lave denne uge, så må vi se om det bliver til noget.

Lige nu vil jeg dog nyde at have fri. Idag, men også i morgen og i overmorgen... .og dagen efter der :)

Kan slet ikke fatte det. Min kære kæreste mener jo så at nu kan bebs godt se at komme ud, men jeg har klart planer om at holde på den lille 1-2 uger endnu. Jeg frygter ikke fødslen. Nok fordi jeg har prøvet det før og ja det kommer til at gøre hamrende ondt. Det kommer sikkert til at være helt ulideligt, men what comes in must come out :) Man kan jo ligesom ikke undlade at få baby ud vel :)
Eftersom jeg havde så mange plukveer i sidste uge er hospitals tasken mere eller mindre pakket færdig. Faktisk vil jeg mene, at vi er "ok med" og de små ting som ikke skulle være på plads, er ting som ikke gør noget.
Jeg har da klart overvejet at bage en røvfuld boller til fryseren til lige at kunne tage op, men skal jeg være ærlig så er der pt ikke plads i fryseren. Det ville da sikkert også være skønt med færdig lavet retter, men jeg er nok lidt "snobbet" hvad angår mad på det punkt, for selvom jeg gerne fryser rester ned så er det ikke lige det jeg synes bedst om.  

Næ.. den her uge skal gå med hvad der lige falder mig ind og nå ja.. så planlægger jeg at lave nogle indlæg klar på forhånd - det er jo altid rart at være på forkant.

Idag bliver lidt en dobbelt op på indlæg for det er jo mandag og dvs at der også kommer et "mandags inspirations indlæg". Det skal I jo ikke snydes for. :)

Ingen kommentarer: