tirsdag den 10. juni 2014

Hovsa...missede mandags inspiration igår!

Igår var jo pinse mandag - ikke at jeg har noget imod at blogge på en pinse mandag. Blogging går jo ikke under kategorien "arbejde".. he he men jeg glemte det helt.
Vi har været hos svigerforældrene her i pinsen og kom hjem igår. Køleskabet var jo tomt så måtte lige sørge for at få stakket op med rigelig grønt og kød til den kommende uge.

Derudover nød jeg bare vejret ude med en fin chick-flick bog og en friskpresset juice. Uhmm... Jeg elsker altså bare min juice maskine. Mange har spurgt mig om jeg synes den er slem at rengøre - nej det gør jeg ik. Jeg synes den er super nem og hurtig at skille ad så jeg har ingen problemer med det. Der er ingen tvivl om at man hurtig mister interessen hvis det går hen og bliver besværligt for én at bruge en maskine.

Nå men jeg synes stadig min er helt perfekt så jeg fik lavet mig en stor portion (hvor jeg kunne nyde et koldt glas her til morgen også) hvor jeg nød et stort glas sammen med en portion koldskål, danske jordbær, kammerjunker og så min tøse bog - lige der midt i solen. Det var en helt perfekt eftermiddag/aften.

Vi fik grillet ude (hjemmelavet burger.. uhmm) og nød ellers bare at kunne sidde ude i det godt vejr. Hvad med dig? Fik du nydt vejret her over pinsen?
Tænk engang - om ikke så lang tid så går det den anden vej igen. Snøft... det er da lidt trist! Så må vi bare nyde det sålænge som muligt.. Ved du hvad jeg tænker på? He he.. fair nok - jeg tænker her på det faktum, at om kort tid så går det den anden vej igen mht at dagene bliver så småt kortere og vi går efterår og vinter i møde.
MEN.... Det er jo ikke lige nu, så lad os nyde dagene og varmen mens den er her :-)

Dagens motivations billeder :





Source: Pinterest.com


Håber du får en skøn tirsdag !

Ingen kommentarer: