søndag den 15. juni 2014

Uge 35 - what I wear!

Næste uge er sidste arbejdsuge. Woop woop... prøv at spørg mig om jeg ser frem til det! Ohh yeahh...
(og nej det er ikke fordi jeg er træt af mit arbejdde).
Jeg synes jeg har været en del ramt af væske i kroppen denne uge, men det er som sagt stadig at forvente. Selvom man kan forvente det så er det altså stadig ikke super charmerende. hi hi.. cocktail pølser som tæer.. nice..

Snak ellers lige om at have været en blanding af on track og samtidig stresset. Jeg har hele ugen haft meget lange arbejdsdage (fordi vi jo nærmere os "afslutningen") og næste uge har jeg min søn og skal derfor hente i institutionen, så muligheden for at arbejde over næste uge er ikke eksisterende. Omvendt tror jeg nu det er meget passende for mit velbefindende.
Jeg har ikke haft plukveer pga overarbejde for jeg har stadig taget det med ro, men jeg har kunne mærke at jeg stressede over ikke at føle at jeg var "med".
Her mener jeg, at der var for mange løse ender som lige skulle løses og planlægges men det lykkes meget godt og da jeg gik fra arbejdet fredag kl 17.30 føltes det godt nok. Vi skal nok nå det. Eller rettere sagt - eftersom jeg har haft 3 fulde arbejdsdage i sidste uge og får 5 næste uge så er det jo begrænset for hvor mange af alle mine arbejdsopgaver jeg har kunne lære hende op i... men men.. min chef er fortrøstningsfuld, så det er jeg også!

 
Den hurtige læser har nok opdaget at tøjet er samme som jeg har haft på tidligere på et andet billede - true... Forskellen er cardigan og sko :-) Ingen af de ting jeg har på er graviditetstøj.. :-)

Lille bebs bør veje omkring 2500 gr nu når denne uge er slut.. så vi nærmer os da en "sund" fødsels vægt.

I skrivende stund har jeg en hel del plukveer og har godt nok haft over de sidste 2-3 timer. Jeg vil tro det er en blanding af at jeg har siddet med lidt arbejde og gerne har ville nå at blive færdig med det og så måske bare den stilling man dermed sidder i ??? Ellers ved jeg det faktisk, men kunne da ik lade være med at grine lidt over situationen.
Nemlig at skulle baby vælge at komme nu her indenfor de næste 24 timer, så når jeg endnu engang ikke at få noget af min barsel.
Hvor typisk ville det lige være ?? Heldigvis kan jeg pt grine af tanken om det, men jeg ved også godt at jeg kunne blive pænt irriteret hvis det er sandt. Ikke at jeg kan gøre en dyt ved det - men for pokker.. nu har jeg gået og holdt mig i ro i den forventning om at baby IKKE kommer før end tidligst 2 uger før end termin..

Vi får se ad... dog må jeg hellere skynde mig over på sofaen i håb om at det kan bremse/stoppe mine plukveer.

Forsat god søndag til dig derude !

Ingen kommentarer: