torsdag den 24. april 2014

Juice, sol og bøger

Sikke nogle skønne dage hva ? Altså mht vejret. :-) Jeg skal jo ikke kunne sige om dine dage ellers har været gode eller dårlige.
Jeg har de sidste par dage nydt at være hjemme igen, da jeg dermed har kunne lave mine egne juices. Gad vide om man kan blive afhængig af dem?
Ved det ik... Igår var det bare mega skønt vejr og jeg nåede lige at få en times sol på terrassen inkl boglæsning og et glas friskpresset juice. Uhmml.. luksus !

Jeg lavede en juice af spinat, æble, selleri, ingefær & gulerod. Den blev ik bitter eller noget for æblet samt ingefæren gav det en fin smag. Spinaten er super for mig at spise pt mens gravid da den indeholder naturlig folinsyre hvilket jeg skal tage et dagligt tilskud af.
Derudover er grønt jo bare sundt for en, så at kunne smide det i sin juice gør det ik dårligere.

Normalt ville jeg mene at jeg får mine daglige ration af grøntsager da jeg både spiser det til frokost og aftensmad. Jeg har det vitterligt bedst når det er grønt til maden. Miljøskadet allerede måske?
Forleden aften var aftensmaden laksefrikadeller, 1 sød kartoffel samt broccoli med chilimayo til. Uhmm... num num.

Bortset fra det.. ihhh... kan du se de der ekstra kg jeg talte om som har bevæget sig op i mit kæbeparti? Jeg er på nippet til at stoppe med at få taget billeder af mit ansigt, men jeg ved jo at det jo ik rigtig ændre noget. Pyh... jeg ser frem til man kan tabe sig lidt for jeg synes ikke selv det er såååå pokkers attraktivt.. men men.. indtil videre må det bare være som det er :-)

By the way - jeg er personligt nød til at justere i mine squat variationer. Den hvor man skal gøre det til siden føles ik helt så god for mit bækken, men giver mening eftersom mit bækken er i fuld gang med at løsgive sig... Så jeg tager flere af de andre i stedet. Zumo variationen er den som min krop pt synes bedst om .. he he,.. for der er jo efterhånden en mave "i vejen".
Holder du dig til planen ? Er det hårdt ? 

Billedet er lidt blandet fra ugen Maden er min snack den ene dag - knækbrød med 1 avokado og chilimayo. 

Sønnen er startet til fodbold og vi skal allerede til kamp nr 2 i weekenden. OMG... jeg håber virkelig ikke det forsætter således. ha ha ha ha...(bare rolig - jeg vil altid gøre stort set ALT for mine børn så naturligvis skal han med til kamp. Der vil måske være enkelte som vi ik kan komme til, men som udgangspunkt skal han jo da have lov til at komme med til dem) Vi taler altså om at han LIGE er startet. Vi har været til træning 2 gange - godt nok er han kommet på et hold som har spillet sammen et stykke tid, så de kender til det med kampe og min søn er heller ikke bleg for at tage med. Faktisk vil han VILDT gerne, så det er mere hans mor som synes det er nogle timer som godt kunne være brugt anderledes, men men...hvad gør man ik for sine børn? Da de ikke er større skal der være en forældre eller en anden voksen standin til stede - tanken er jo super fin for de er altså kun 5-6 år gamle, men mon ikke jeg nogle gange vil kunne finde på at stikke snuden i en bog ? Er man så en dårlig mor af den grund? he he.. det håber jeg ik og nej indtil videre synes jeg det er dejligt at sidde og følge med og se ham spille og gøre sit bedste. 

Der er nu ikke noget så godt som engang omgang sol, frisk juice og så en god bog i skødet... ahhh...

Ingen kommentarer: