fredag den 25. april 2014

Uge 28 - What I wear !

Ny uge - tættere på målet (?).. nu er jeg for alvor begyndt at tænke at maven fylder RIGTIG meget i landskabet.
Jeg har høstet hele 4 positive kommentarer på det seneste !!! Føles bare SÅ meget anderledes og er fantastisk at få. Så kender du en som er gravid, så husk at ros hende for hendes mave, men bedøm lige om hun er glad for størrelsen af den INDEN du kommer med din kommentar omkring den.

Ex så er min jo temmelig stor efterhånden og jeg synes den er flot, men derfor behøver folk stadig ikke at komme med kommentarer omkring der er 2 stk derinde eller ex om jeg skal føde om lidt.

En af mine positive kommentarer var "sikke flot din mave er. Din sorte kjole fremhæver den rigtigt og det ser godt ud".. ihhh jamen takker :-)

Eller "hvor er den fin din mave - den sidder lige hvor den skal" (ha ha ha.. ja nu er det jo sørme svært at lave baby i en bule på ryggen.. eller på armenen.. ha ha ha ha - ej spøg til side - jeg forstod godt beskeden og jeg blev glad)
Jeg har også været så heldig at få denne "man kan slet ik se bagfra at du er gravid".

Pt fører listen over "dumme kommentarer" (dem som JEG definere dumme) stadig, men det er heldigvis ved at udligne sig mere.

Uge 28 bør de veje omkring 1200 gr (+/-) og det er helt normalt at få halsbrand, samt følelsen af at man ik helt kan få vejret. Jo tak - begge dele har jeg oplevet. Heldigvis har det ikke været hele tiden eller hver aften at jeg har halsbrand, men når man har det er man ikke i tvivl og det godt nok ik særlig nice.

Ej... en anden ting ved graviditet = større bryster = pat sved !! What the fuck... Adddd.. Det er godt virkelig en downside ved større bryster. Føles som om ligegyldigt hvad jeg gør for at undgå det så er det umuligt. Nu er det jo ikke sådan at man går rundt og andre kan lugte det på en. Jeg kan heller ik selv, men jeg ved at det er der og det er nok ... ha ha ha ha

 Kjolen er fra H&M basic og faktisk ikke en graviditetskjole, men kan bruges til det og så kostede den hele 80 kr !! Wup Wup.. Mega billigt og haps - tog 2 stk så jeg ik behøver gå og vaske den hele tiden. Total godt køb plus det at have en sort basis kjole er jo aldrig dårligt!

 Når baby er ude så er der visse ting som man helst ikke skal spise da de små kære får SÅ ondt i mavsen over det. En af de ting er blandt andet jordbær !!!

Lidt ærgeligt ik når nu bebs er beregnet til at komme til sommer = total høj sæson for jordbær. I stedet må jeg spise dem nu mens baby ligger inde i maven, så tro mig.. Det gør jeg så. 
De findes heldigvis allerede i butikkerne - ja de er ikke lige så gode som søde danske jordbær, men de går fint an. 

I aften tror jeg endda vi skal have en portion jordbær med lidt fløde & mælk som dessert. Jeg købte nemlig 1 kg jordbær igår. De var SÅÅÅÅÅ fine at se på og smager også ok. Igen de kan smage af mere når vi kommer længere hen på sommeren, men for nu går det an.
Jeg ser til gengæld frem til det for alvor bliver vandmelon tid og det må jeg nemlig godt spise - så det kommer til at blive mega nydt når tid kommer. 
Plus vandmelon er bare skønt .. !!!




Ingen kommentarer: