mandag den 14. april 2014

Mandags motivation !

Lige om lidt er det påske ferie for mig - du er måske allerede gået på din, men hold da op hvor jeg glæder mig til det bliver min tur.

Vi skal til det jyske (igen igen) og hygge derovre. Ikke de store planer andet end at have det rart og få slappet af. Jeg har planer om at få læst en del af de bøger jeg har lånt på bibloteket, afprøvet det nye kamera jeg endelig har fået investeret i, gået et par skovture og umiddelbart havde jeg også planer om at komme i svømmehallen. (Jeg ved nu ikke om svømmehallen bliver en realitet for det afhænger af hvad der eller sker i de dage. )
Jeg tager træningstøjet med og så ser jeg ad om jeg får det brugt. Som altid findes der jo 117 videoer på Youtube som kan bruges og ellers kan jeg altid sammensætte mit eget program. Jeg kender jo min krop - eneste ting er at den kan klare lidt mindre end før hvilket jeg lige stadig skal vende mig til.
Det bliver sååå godt at kunne få pulsen ordenligt op når baby engang er født - altså hvor det ikke resultere i plukveer :-)

En nabo kom forbi forleden dag og havde ikke tidligere set at maven var vokset (den er svær at overse pt he he) og vi kom til at snakke kort om det med at røre sig kontra lave ingenting og lytte til sin krop. 
Hun kender mig ikke vildt personligt, men lidt skægt at hun også sagde at hun godt kunne forestille sig at det måtte være svært for mig ikke at lave noget. he he... med andre ord - hun har fanget jeg er en person med ild i rumpetten.
Det har jo været temmelig svært at lave ingenting. Hun foreslog også at gå ture - ja.. det kunne jeg godt, men jeg er i forvejen ik mega fan af at gå og jeg skal gå i mormor tempo for ikke at få plukveer.
Tja.. jeg må bare acceptere at det hele må vente. Alle siger ellers at jeg kan hoppe i svømmehallen og at det ville være godt - men er det mon smart / det værd at starte nu hvor jeg næsten er i sidste trimester ? Don't know - kan ik helt bestemme mig.
Jeg tager lidt en dag af gangen og tillader mig at pive lidt ind i mellem...

Denne uges motivations billeder :

he he... åhhh føles nogle lidt som om kroppen ser således ud :) Godt der er lidt tid til sommer endnu, men for min del vil sommeren stadig ik være inkl en trimmet krop - det bliver næste sommer! Jeg stiler efter en pæn krop efter nytår. Før er nok ikke såååå realistisk. Jeg er jo desværre ik 25 år længere :)






Source : Pinterest.com

Ha en skøn mandag!!

Ingen kommentarer: