mandag den 7. april 2014

Mandags motivation!

En dejlig weekend er slut. Hvad med dig - har du haft en god én også? En kollega sagde idag "åhhh mandag igen - øv jeg hader mandage". Sådan har jeg det slet ikke. Måske er det fordi jeg hver 2 mandag skal hente min lille pode, som er med til at gøre dem gode. Dont know, men jeg hader ihvertfal ikke mandage.
Ofte tænker jeg på dem som en nye uge som starter med alverdens aftaler og gøremål.
Denne uge er ikke meget anderledes.

Lille manden starter til fodbold på onsdag, der er svømning om mandagen og et lille lægebesøg på torsdag. Bare et af dem som man skal have i en graviditet.
Vi får gæster lørdag (og nok også et besøg af min mutter en af hverdagene) og søndag skal vi enten ud og se køerne komme på græs eller en tur på naturlegepladsen. Jeg tror ikke vi når begge dele om søndagen, men man skal naturligvis aldrig sige aldrig. :-)


Er der virkelig ingen af jer kære læsere som har nogen erfaringer eller har hørt fra andre omkring, hvilke kameraer som er gode? Jeg er overrasket over der intet feedback har været.. suk.. :(

Til gengæld har vi en kammerat som vil låne os hans Canon 450D så jeg kan se om det er noget for mig. Det ser jeg mega meget frem til !!

Dagens billeder :




 Suk... hvem der havde sådan en fin talje.. he he .. min er på nuværende tidspunkt "non existing".. hi hi
Source:  Pinterest.com

Jeg fik købt min juice maskine i sidste uge.. Boy oh boy hvor har det været en god investering. I lovet it !!

Igår blendede jeg disse:

1 stilk rabarber
1 kiwi
3 store gulerødder
1 rødbede
ca 2 cm ingefær

1 pink lady æble

Jeg fik ovenstående flotte farve ud af det og uhmmm... smager skønt. Det blev til en hel del, så drak 1 stort glas med det samme og valgte at gennem resten til at nyde idag mandag!

Ha en skøn mandag !!

Ingen kommentarer: