tirsdag den 22. april 2014

Tirsdags motivation (grundet påsken..)

Ja ja... jeg kunne nok godt have logget på igår og postet mandagens motivations billeder, men orkede simpelthen ikke.
Det har været skønt at være hjemme igen, men selv hjemme følte jeg mig en smule "ude af balance". Hmm ved ikke om det bare skyldes hormoner eller hvordan for jeg umiddelbart fået nok søvn, slappet af osv.
Nu sover jeg godt nok ik 8 timer uafhængigt af hinanden, men fra jeg går i seng til vækkeuret ringer er det oftest ml 7-8 timer.. at jeg så jo er vågen 117 gange i løbet af natten gør jo nok forskellen.
Ha ha ha.. igår da jeg skulle lægge mig til at sove kan du tro bebs var aktiv ! Nøj.. jeg lå og små klukkede for mig selv i sengen for det føltes ikke slemt. Det var (er) stadig mest en form for indvendig kilden, og det mærkes stadig lige skørt.
Jeg tror ik man vender sig helt til tanken :-)

Uf... til gengæld var igår første gang jeg blev sådan rigtig ramt af halsbrand. Ej føj.. det er da max ufedt ! Heldigvis hjalp et glas mælk sådan nogenlunde og jeg kunne godt falde i søvn alligevel. Jeg læste, at det er mega normalt når man er gravid og kommer hen i slutningen af graviditeten pga øget pres indvendigt. Tja... men derfor er det nu ik nice alligevel.
Idag har jeg lidt af det - endnu ikke super meget, men jeg kan virkelig ikke spise særlig meget af gangen før end jeg føler det hele sidder op i halsen på mig.

Hvis det forsætter er jeg nok nød til at købe noget mod halsbrand, men pt ser jeg lige tiden an.

Igår gik med at bage boller (grove), rugbrød, sætte havemøblerne frem og besøge mutti i kolonihaven hvor hun havde lavet frokost til os alle. Dejligt vejr at sidde ude i og jeg smiler ved tanken om, at vi går foråret sådan rigtig i møde. Idag har de snakket om ml 15-20 gr. Kan du se det for dig hvis vi ender på 20 gr for idag? halli hallo... så har jeg godt nok for meget tøj på, men jeg brokker mig ikke for vil hellere have varmere forårs vejr end regnvejr.

Lidt billeder for dagen : 









 
OMG... kan du det? Er du gal en balance eller med andre ord stærk core man skal have for at kunne lave pistol squat på en vægt skive, men fedt ser det ud. Ret så blæret...

Source : Pinterest.com

Jeg savner at kunne hoppe rundt. Nej jeg var ikke en lille bunny som hoppede rundt HELE tiden, men når man har en aktiv dreng, så bliver man virkelig bekræftet i at man intet kan pt. Det er sgu ik super. Dog er der kun 3 måneder til før end jeg ikke har mavsen her foran mig, og til at jeg så småt kan begynde at bevæge mig lidt mere i et liiiiiidt hurtigere tempo :-) Det ved jeg han også ser frem til. Lige nu er hans mor en ad dem som siger "ej det kan mor ikke, jeg kan ikke løbe rundt og spille fodbold med dig lige nu". 



Ingen kommentarer: