mandag den 28. april 2014

Mandags motivation!

Sikke en weekend hva ? Altså mht vejret. Shit det har været nice. Jeg har personligt forsøgt at være ude mest muligt og nyde vejret. Ahhh... hvor det har føltes som sommer :) Jo vinden kan være lidt kølig og man skal helst heller ik opholde sig i skygge i t-shirt, men bortset fra det så har det jo været varmt og lækkert !





Source : pinterest.com

Jeg har planer om at træne lidt idag. Jeg kan dog ik helt bestemme mig for om jeg skal melde mig på et hold og køre en Bodyfit time, eller om jeg skal træne selv. Jeg tror det højst sandsynligt bliver "for mig selv" da jeg er bange for at jeg ender med at justere for meget på øvelserne hvis jeg hopper med på holdet.

Hvordan går det med dine squats? Får du lavet dem? Jeg er stadig igang og har stadig "kun" 3 varianter. Nogle dage laver jeg kun de 2 af dem nemlig zumo squat og alm squat (eller så alm den nu kan blive med et stk stor mave foran).
Hmm.. jeg er jo ik super interesseret i at ligge og plaske den ene bane efter den anden i bassinet, men kunne være jeg snart skulle overveje det og se om jeg ikke ville synes om det. Jeg elsker at bade og fjolle rundt, men det med at trave den ene bane efter den anden er jeg mindre fan af. Jeg synes det bliver så trivielt i længden.
Dvs pt "træner" jeg kun mine daglige squats og bevæger mig i løbet af dagen (som alle andre - ik noget ekstra), så det er jo ikke alverdens. Der er langt i ml mine trænings omgange i centret. Tror endda det er 100 år siden jeg sidst har været i FW, men også tilbage til før min ferie at jeg var i vores eget motions rum.. uhh... Jeg har jo så trænet 3-4 gange derhjemme med mine egne vægte samt kettlebell så helt doven har jeg ikke været, MEN... det er vel stadig at være lidt bagud hvis man kun har trænet hvad der svarer til 2 gange på en måned.. hihi..

Ha en skøn mandag !!

Ingen kommentarer: