fredag den 4. april 2014

Jeres erfaring med gode kameraer ??

Er der nogen derude som har gode erfaringer med Nikon eller Canon kameraer ? Vi taler spejlrefleks kameraer...

Min kæreste og hans firma havde et på et tidspunkt (Canon 500D) som han synes virker super godt, men tænkte der måske var nogen af jer derude som havde nogle erfaringer I kunne dele med mig?

Jeg er pænt meget på udkig efter et kamera nu - nu må det være. Slut med Iphone billeder.. plus du jo har hørt mig pippe om det at købe et kamera længe. Endelig har jeg fået lidt penge i kassen, så tænker at nu skal det være. Plus baby ankommer og jeg vil super gerne have fine billeder fra starten af!!

Håber du har lidt erfaring du kan dele...

(jeg ved godt at kameraet her ikke er en 500D, men en 50D)

Source : Digiklix.de

Jeg synes nu at det er lidt af en jungle at finde rundt i alle de lækre modeller der findes. Jeg vil bare gerne have et som tager super fine billeder. Gerne købe en ekstra stor linse til således at man kan tage på lang afstand og så skal de kunne tage dybde billeder. 
Plus det heller ik lige skal koste 10.000 kr - budgettet er 3-4.000 for et brugt kamera! Har du eller kender du en som har et til salg som kunne være interessant for mig, så giv endelig besked :-)


Ingen kommentarer: