torsdag den 15. maj 2014

Favorit blogs

Har du mange blogs du følger med i ?

Jeg har omkring 20-25 stk på min blogliste, men det er langt fra alle jeg læser dagligt. Faktisk er det efterhånden langt fra alle jeg læser. Forleden dag ryttede jeg op og der blev trykket "unfollow" på en 5-6 stykker. Hvorfor ? Fordi de ik har haft et indlæg i meget lang tid, eller fordi jeg har opdaget at jeg hver gang der kommer et nyt indlæg så trykker jeg "læst" på uden overhovedet at læse det først.

Jeg følte ikke der var nogen grund til at der var så mange i min blogroll når jeg alligevel ikke læste dem. Jeg har kraftigt overvejet at gøre det samme med min venneliste på Facebook.
Det er ikke sket endnu, men det sker nok en dag.

Dem som jeg følger og hvor jeg synes de skriver med god humor, indhold og som eksempelvis har gode inspirende opskrifter er disse :

  • Twinpeaks
  • Madbanditten
  • Lortemor 
  • Fitsugar
  • Butler, Party of 2
  • Blogilates
  • Blondeponytail
Derudover har jeg en del som jeg har valgt at trykke "follow" på, men hvor jeg 9 ud af 10 gange får trykket "read" på indlægene UDEN at læse dem.
Jeg skimmer med mellemrum "populærer post" på bloglovin under fitness kategorien, men lige så ofte "all categories".
De sidste par måneder har jeg haft lyst til at læse og blive inspireret af andre indlæg end kun lige dem som handler om kost & motion. Derfor trykker jeg lige så ofte på "alle" kategorien.

Er der et indlæg på fitness oversigten som fanger min interesse så læser jeg det og ofte kommentere jeg også på det. Det fangede jo min interesse = jeg har en holdning/kommentar til det.
Desværre synes jeg at det er pt er meget samme indlæg som postes igen og igen fra blog til blog, men sådan vil det jo nok altid være. Vi kan vel ikke blive ved med at find på nye "banebrydende" indlæg.. Eller kan vi?

Ingen kommentarer: