mandag den 5. maj 2014

Mandags motivation!

6 uger tilbage på arbejdet og så hedder den barsel.. Det er hvad jeg tænkte i morges da jeg vågnede. Igen - jeg holder utroligt meget af mit job og mine kollegaer, men fair skal være fair.. jeg begynder også at tænke en hel del på barsel. Det skal blive SÅ nice at stå op og tulle rundt derhjemme.
Jo tak jeg skal nok sikkert ændre mening hvis jeg ender med at gå over tid og måske også endda når vi har fået lavet nye rutiner efter baby er ankommet, men som det er nu... så ser jeg frem til barsel.

Jeg har fri fredag, så det bliver en skøn kort uge... wup wup.. fredagen bliver dog brugt til at forberede fødselsdag for 20 personer på en naturlegeplads som skal foregå på lørdag kl 11.00.
Ha ha ha..,. griner lidt af mig selv for kunne jeg da ikke bare nøjes med at invitere 4 stk til fødselsdag og så var det det? Nope.. det skal åbenbart været dem allesammen :-)

Så fredag bliver brugt på at handle det sidste ind - herunder en gave, for gud hjælpe mig om jeg er i god tid.. ha ha.. nope! Jeg har faktisk heller ingen ide om hvad jeg vil give ham. Håber jeg bliver inspireret over ugen.
Jeg skal have lavet noget snobrøds dej, bagt kage, lavet hjemmelavet kartoffel salat og regner klart med at sætte kæresten til at stege 1 kg frikadeller. Planen bliver nemlig at jeg så om lørdagen kun lige skal bage et par alm. boller (har en super skøn opskrift hvor de kun skal hæve i 30 min) og pakke lidt af de sidste "køleskabsting ned" og så ellers derud. Vi bliver nok nød til at dele os op hvor den ene part så kører derud i god tid for man kan sørme ikke booke et bord derude, men jeg krydser fingre for at både vejret arter sig, men også at vi kan få plads..... Ellers må jeg finde på en nødløsning ala finde en anden naturlegeplads i nærheden.

Idag er det dog mandag og der er jo læææææænge til. I stedet skal vi da lige inspireres af lidt flotte billeder. Kan jo være de er med til at du kommer afsted til trænings centret ! 






Source : Pinterest.com

Jason Stateman (ham den sidste) er mest bare med fordi jeg synes han er temmelig lækker på det her billede. Mega mandlig.. uhmm... nam nam :)

Ingen kommentarer: