torsdag den 1. maj 2014

Fridag på langs

Igår havde jeg fri.. .aaahhhh...  Det var en af de bedre beslutninger jeg har taget længe. Jeg har et par fridag tilgode fra sidste ferie år og kunne derfor spontant tage en igår. Fuck.. hvor var det en god beslutning!
Indrømmer gerne at det også var en smule taktisk da de jo havde lovet godt vejr, så stort set hele dagen blev da også tilbragt udenfor.
Nu var planen så at ligge og "grille" i min bikini, men så varmt var det dog ikke. Lidt æv, men stadig varmt nok til shorts og top, så helt ringe var det heller ikke.


Så jeg fik ikke helt luftet mine nye bikini. Tja der bliver vel tid nok.. he he...

Til gengæld fik jeg lavet mig en ny omgang mysli. Åhh hvor er det længe siden at jeg har haft gjort det. Jeg har i rigtig lang tid bare spist en håndfuld mandler på min morgenmad og det fungere skam også fint (det er jo mega nemt), men der er nu ikke noget som den hjemmelavede version.

Jeg ligger opskrift ud om den en af dagene, men det er mere eller mindre "den sædvanlige". Jeg er endnu ik blevet træt af den, og sålænge jeg ikke er det og synes den smager godt ja så forsætter jeg med den.

Det med at tage en fridag midt i ugen må siges at gøre underværker. Vupti ugen blev lige pludselig meget kortere :-)

I aften skal jeg i biffen med en veninde og se en total tøsefilm. Ahhh skønno. Total tøse dag. Lidt shopping først, lidt mad & film og ellers bare generelt tøse fnidder.. hi hi.
Jeg skulle have holdt hvile dag igår mht squat men det passede bare bedre ind at holde den idag når nu jeg skal ud, så jeg byttede rundt på dem. Igår lavede jeg også lige en omgang wallsit oveni hatten samt tog ½ delen af de alm squats inkl en 6 kg kettlebell.
Nøj.. det er godt nok en evighed siden jeg har lavet wallsit og selvom jeg troede det ville jeg da være ok til når nu jeg har lavet lidt squats, boy oh boy... jeg kom til at tro anderledes.
Piv.. jeg klarede 1 min 30 sek og mine lår gjorde naller....

Så tror idag er en velfortjent pause dag !

Ingen kommentarer: