fredag den 23. maj 2014

Uge 32 - What I wear

Se jeg er en smule splittet, for selvom jeg synes det er helt fantatisk med dejligt varmt vejr, så må jeg også indrømme at for pokker ... det er nemlig en del anderledes med et stk varmedunk monteret foran.

Igår havde jeg flodheste ankler.. ha ha ha.. åhh vidunderligt. :-) Pga varmen og tja bare det faktum at vægtfordelingen er anderledes end normalt, svumlede mine fødder (blev til små cocktail pølser) op inkl mine ankler. Det så mega syrealistik ud :-)

Det er dog at forvente når det er varmt, men også bare når man når hen i graviditeten hvor jeg er.

Jeg vil spare dig for et billede for super kønt var det ikke..ha ha.. jeg skulle putte neglelak på fusserne igår (vel lidt i håb om at det gjorde dem pænere) - det var en prøvelse i sig selv!!!

Billede: intet af tøjet er graviditets tøj. Bukserne er købt i vinters. Så dem i PURE (ligger i lyngby og på Østerbro. Fed butik) og måtte bare eje dem. De er super lette og luftige (perfekt her over sommeren) og så synes jeg bare de er mega fede med deres mønster og pink indslag.


Cravings - hmmm jeg er garanteret mega kedelig på det punkt, men jeg har faktisk ikke rigtig haft nogen. Eller hvis jeg har, så har hverken jeg eller kæresten opdaget dem. Han har endda kommenteret på, at han synes jeg er mega kedelig på det punkt.

Jeg kan klart have hormon svingninger - nogle dage er klart bedre end andre og der er ingen tvivl om at får jeg ikke sovet nok eller har fået lavet for meget og dermed ik slappet nok af..... ja så bliver jeg lidt "bitchy". Ej nok ik ligefrem bitchy, men min lunte er en del kortere hvis jeg ik har fået nok søvn og har jeg ik fået slappet nok af så orker jeg ikke særlig meget. Omvendt så skal der bare en ½ dags hvile til eller en lur før end du ser mig være oppe og igang med alt muligt igen.

Baby bør veje omkring 1800 gram og måle ca 42 cm (altså inkl ben)... Kigger du på et målebånd og ser på hvor langt 42 cm er, så er det altså stadig crazy at de kan ligger derinde og vokse sig endnu større.
Min mave (som du kan se) er også efterhånden pænt stor Jeg tænker hver uge (eller rettere sagt oftere) at nu kan den da ikke blive større ! Vupti .. det forsætter den med.

Jeg føler mig stadig fint tilpas. Det med søvn om natten kan svinge lidt, men jeg synes kun det er irriterende at jeg vågner op pga min skulder/arm sover og jeg må skifte side. Det med motionen.. det er virkelig begrænset. Jeg er jo ved at være på sidste vers her i forløbet så jeg kommer ikke til at intensivere det, men jeg synes selv at jeg får rørt mig stort set hver dag. Som nævnt før er det ikke meget jeg sidder ned derhjemme og jeg tillader mig selv at være træt når kl nærmere sig 22 og flyder derfor på sofaen indtil sengen kalder.
Mht til det fysiske så vil jeg sige at jeg har haft det nemt. Det har mere været psykisk at jeg har skulle acceptere at jeg ik kan hvad jeg havde håbet på. Når jeg ikke styrter rundt og laver for meget som ex lange gåture, hop, løb osv så synes jeg ik jeg er mærket af at have en kæmpe mave foran.

Idag er det fredag og lige om lidt står weekenden for døren. Det bliver dejligt. Vi har planer for både lørdag og søndag. Lørdag fødselsdag hos min veninde (vi bliver vist 30 gæster til hendes datter's 14 års fødselsdag.. vildt hun allerede er 14!!! slet ik til at fatte) og søndag skal vi til brunch hos min kærestes kusine.
Det var den weekend... Ingen planer i aften, men det glæder jeg mig også til. Bare at kunne hygge med min familie, nyde hinanden, nyde vejret, spise ude, grille samt gå en smule senere i seng da vi jo ik har et vækkeur at stå op til i morgen. Fredage er nu temmelig gode...

Rigtig god fredag til dig !!

Ingen kommentarer: