søndag den 11. maj 2014

Uge 30 - What I wear

Wup wup.. 10 uger til termin. Crazy.... og mega spændende samtidig. Ja jeg har en i forvejen, men det kan stadig ikke sammenlignes og selv med en i forvejen så bliver det mega spændende at få en mere.

Indtil videre synes jeg stadig ikke at maven er mega tung. Gad vide om man kan vende sig til det? Jeg går hele tiden og venter på, at den skal "blive for meget" og blive irriterende (ikke at jeg kan gøre en dyt ved det hvis det skulle føles sådan.. måske derfor man ik tænker det??), men det er endnu ikke sket.
Jo jeg glæder mig til at kunne ligge på ryggen og løbe op af trappen, eller ligge på maven og kunne bukke mig ned uden problemer når jeg skal snøre min sko, men indtil videre acceptere jeg bare at det hele foregår med lidt justeringer hist og pist.
Mange spørger om den genere mig, eller om den er tung og siger "nå nu er det snart hva?". Den genere mig ik det store og ja jo.. snart - der er da klart kortere tid til end ellers, men snart for mig er 2 uger inden termin. :-)

Billede: de lyserøde er graviditets bukser købt i H&M for 60 kr på udsalg. Resten er ikk graviditets tøj.De spraglede bukser er et par af de nye jeg købte forleden dag. De er super behagelige at have på. Strammer ikke og kan sættes under maven hvis det er det jeg ønsker. Jeg vil dog indrømme at de spraglede ikke ligefrem gør mine lår mindre at se på, men jeg ved jo heldigvis bedre :-)

Baby skulle være omkring 1.400 gr og sørme så om de ikke tager omkring 200 gr på pr uge. No wonder at det er fra nu af de bliver store :-)

Puh denne uge har været hektisk på arbejdet og i privaten. Her i weekenden har vi holdt børnefødselsdag på en naturlegeplads. Det var en kæmpe succes! Helt klart noget som kan gøres igen. Dagen før havde jeg lavet frikadeller, kartoffelsalat, bollemand, fodbold kage og vi havde fået købt alt "tilbehøret" ind, således at jeg bare lige skulle nå at lave snobrødsdej på selve dagen, pakke bilen og afsted.
Vi var heldige med vejret som holdt tørt hele dagen!
Det var så super fint at se, at alle havde lyst til at lave deres eget snobrød. Ikke fordi de skulle, men bare fordi det er hyggeligt at sidde der med en pind i ilden. Er du gal hvor vi lugtede som et helt brænderi efter sådan en dag - men det var mega hyggeligt og det hele værd. Jeg elsker jo personligt selv duften af røg fra bål/ild.
Her dagen efter føles det dog som om jeg har tømmermænd (og det er jo pænt urealistisk eftersom jeg ikke har drukket noget alkohol), men jeg tror det er en kombi af at man har fået så meget røg i lungerne, spist alt for meget brød og kartofler samt bare det at vi var ude hele dagen (hvilket jo på ingen måde er negativt). Jeg må indrømme, at jeg blev lidt overrasket over man kan føle sig sådan, men ok - 7 måneder gravid og så lige afholde børnefødselsdag for 20 mennesker, lave en del forberedelse og være på benene hele dagen tror jeg nu kan "sætte sine spor". Så er det godt at vi ikke har de store planer idag andet end at hygge, slappe af, drikke en masse vand og få ladet batterierne op til endnu en lang arbejdsuge.
Min ene kollega er desværre syg (og kommer ik tilbage før end om små 3 uger), så vi er lige nød til at dele hendes opgaver ud og hjælpe hinanden med at få dem løst. Det betyder også dermed lidt ekstra arbejde for mig de næste par uger.

Dog er det idag søndag og jeg vil nyde resten af dagen med min familie og glæde mig over den dejlige dag vi havde igår.

Rigtig god søndag til dig også :)

Ingen kommentarer: