tirsdag den 20. maj 2014

Lidt shopping dør ingen af...

Til gengæld kan man så gå og glæde sig til at tingene dumper ind af brevsprækken....

Jeg fik kortet i brug her forleden dag da jeg længe har gået og leget med tanken om at investere i en pull up/chin upp bar.
Dvs jeg købte sådan en satan - oh yes og det skal blive SÅ godt at komme igang med den.

Nu er jeg jo ofte realistisk nok til at vide at det hænger jo ik lige sådan sammen at jeg bare lige kan hoppe op og så fluks tage 10 i træk. Bare sådan lige bum!..
Næææ... jeg forventer faktisk at jeg pt ikke kan tage en eneste, hvilket også er med til at jeg i samme moment som jeg købte baren også investerede i et elastik bånd for ligesom at komme igang på en ordentlig måde.
Der er jo ingen grund til at "tabe sutten" allerede på første dagen og dermed bare få en skæv tilgang til det, plus det jo stadig vil være op af bakke selv med båndet til hjælp. Du kan jo købe det i forskellige farver (jeg synes faktisk det var lidt svært at gennemskue hvilken farve jeg skulle vælge) og jeg valgte MDUSA strength band i farven lilla da den er til personer som vejer op til 64 kg. Ingen hemmelighed at jeg pt er en del kg over de 64, men selvom jeg godt kunne forsøge at tage et par allerede med maven på, så er det jo altså mest købt ind med henblik på træningen EFTER fødsel og dermed også en hel del kg lettere!

Jeg investerede også i et af de her AB wheels - jeg tænkte at det aldrig kan skade at få trænet mavemusklerne op efter fødsel selvom jeg nu også har planer om både planke øvelser og generelle ryg/mave øvelser. AB wheelet skulle bare efter sigende være temmelig hårdt men godt at bruge og jeg er en sucker for ting som giver mig udfordring.

Source: fitnessavenue.ca
Uhhh... som du kan se er der flere muligheder for at brug den. Luksus.. Jeg er mega spændt - det bliver bare så kanon!

Når nu jeg så en dag kommer igang med disse ting kommer du naturligvis til at høre om det her på bloggen. Jeg er mest spændt på baren og om jeg kan mærke en forskel med og uden båndet.

Indtil da så er spørgsmålet bare: HVORNÅR KOMMER DET ???  he he he...

Ingen kommentarer: