mandag den 12. maj 2014

Mandags motivation !

Shit weekenden gik stærkt og jeg havde endda en ekstra dag (havde fri fredag), men okay jeg havde jo også fyldt godt op af planer.

Denne uge kommer til at flyve afsted. Idag er mandagen jo tæt på at være gået, i morgen hedder det afslutningsmiddag med afdelingen (en kollega stopper), onsdag besøg af en veninde og torsdag og weekenden ud ankommer svigermekanikken.
Så endnu en fuld uge er igang. Jeg får ikke tiden til at træne denne uge - tja heller ikke denne. Jeg har endda besluttet mig for at udskyde/forlænge squat perioden. Den skulle ellers slutte nu her på næste søndag, men jeg kommer til at køre den en uge mere for det var virkelig begrænset for hvad jeg nåede i sidste uge. I stedet for at droppe dem vil jeg hellere bare sige "det var en uges pause" og så forsætte lidt længere.

Bortset fra det så har jeg godt kunne mærke i mavsen at jeg har haft mere at se til (både på jobbet og i privaten). Det synes den ikke super godt om. Det gør som sagt jo ik direkte ondt, men den spænder op og bliver lidt "stram i det". (det er svært at beskrive, men den er anderledes).

Jeg blev inviteret til en mødregruppe på fjæsbogen - umiddelbart takkede jeg ja, men sidder nu her efterfølgende og tænker "hmm... var det nu rigtigt at gøre det?". Jeg mærker lige efter over de næste par uger og ser tiden an.

Dagens motivations billeder er som følger:








 Source: Pinterest.com

Kommentaren til billedet ang den gravide som svinger kettlebell (crossfitter) var "jeg vil aldrig høre at folk ikke kan fordi de er gravide".. tja.. folk er forskellige og nogle kan bare mere end andre. Mig selv inklusiv. Jeg havde ikke drømt om jeg ville kunne så lidt som jeg kan, men det gør mig jo ikke til en dårlig person. 

Nøj hvor jeg glæder mig til at kunne løfte tungt igen, men mest af alt til at kunne hoppe/spjætte uden at det kan mærkes. Jo altså det skal kunne mærkes at ens kondi bliver bedre og mælkesyren kommer frem, men det er jo ikke lige der vi er pt. 
Ha ha ha.. bortset fra det - jeg har mistanke om at min kære kæreste er lidt dårligere form end han lige vil indrømme. Det er kun mig som synes det er funny, men herre gud det er jo kun fordi min egen er helt i skoven.
Der må være noget om det der med at mændene sympati spiser med os gravide.. og for ham betyder det åbenbart også at hans kondi forringes i takt med min.. fnis.. Oh boy hvor det bliver hårdt for ham når trenden vender og mor her kan komme ud over stepperne for jeg ved det motivere ham til også at komme afsted!


Nå men nok om det - Ha en skøn mandag.. 

Ingen kommentarer: