mandag den 26. maj 2014

Mandags motivation!

Jaa... snart juni måned - vi taler sidste uge i maj. Det er da for fedt hva? Jeg synes det er perfekt, men det skyldes både vi er tættere på min termin, men også det faktum at vi er tættere på sommeren. Det er bare SÅ godt !

Ha ha ha... kan du mon huske at jeg skrev at jeg havde købt den her pull up bar? Uhmm,... og jeg fik hentet den igår og sat den sammen. Som sagt så kunne jeg jo ikke dy mig for lige at prøve den af.
Altså lad mig bare sige at det ikke var det kønneste syn. ha ha ha ha.. Der hang jeg så - med kæmpe mave på og stor grinende! Og jeg fik da lavet en del halve pull ups og en enkelte hel én. Vel og mærke inkl mit lillia strength bånd som jeg jo også købte.
Jeg er ikke utilfreds for du skal huske på at jeg jo ikke har trænet ordentligt i flere måneder efterhånden og jeg render rundt med 14 kg ekstra på kroppen... så det ville da have været lidt at et mirakel hvis jeg bare lige tog 10 stk i træk uden problemer.
Det kunne jeg jo nok have gjort såfremt jeg havde købte et bånd som var designet til tungere end det jeg valgte, men som sagt så er båndet købt ind med henblik på når jeg har født. Ikke til nu.
Jeg kunne bare ikke lige lade være med at prøve den.
Samme gælder AB Wheelet. Der tog jeg en 4-5 stk - bare lige for at prøve det af. Dog turde jeg ik blive ved da jeg ikke havde varmet kroppen op og jeg er heller ik super sikker på at det er en mega god ide at lave for mange inkl baby i maven. Mere hvis jeg gør noget forkert og overanstrenge andre dele af kroppen som jeg ikke burde fordi jeg ik vil skade maven med baby i.

Men det skal nok blive godt at få brugt dem om ikke såååå længe. :-)

I weekenden var vi som sagt til fødselsdag hos min veninde hvis datter fyldte 14 år. Det var en hyggelig dag og skøn mad. Det lidt skægge var, at der jo var en del familie medlemmer og venner med som jeg udemærket kender (har mødt dem masser af gange), men som jeg jo ikke ser særlig tit. De vidste jo så sjovt nok ikke at jeg er gravid, så der stod jeg med kæmpe mave og mange kiggede der også en del. ha ha ha.. det var skægt !!

Næste gang jeg ser dem, så er bulen kommet ud og en lille trold hænger i stedet på armen. Sjov tanke.

Nu til dagens motivations billeder - vi går endnu en uge med varme i møde. Det er da kanon !! Tid til at få trænet ekstra meget når vi jo faktisk allerede nu kan begynde at hoppe i bikinien...






Source: pinterest.com

Ha en skøn mandag !!

Ingen kommentarer: