mandag den 19. maj 2014

Mandags inspiration!

Wup wup.. for engangs skyld vågnede jeg og var frisk da vækkeuret ringede. Om det så holder hele dagen - det ved jeg endnu ikke.
Weekenden var mega produktiv i den forstand, at vi fik gjort huset sådan temmelig børne klart (eller så godt som det nu kan blive på nuværende tidspunkt), ryttet op på loftet, ordnet haven, fikset diverse småting som skulle fikses osv.

Lørdag var det jo kanon vejr så vi var en tur på Bakken. Nøj der har jeg vist ikke været de sidste 6 år. Der var gigant mange mennesker, men det var nu alligevel ret så hyggeligt. Jo naturligvis var der kø til tingene men jeg synes nu ikke det var så galt igen.

Fra torsdag til søndag havde vi besøg af svigerforældrene og jeg kunne sørme (med 1 stk stor mave) ikke lave alle disse ting alene, men jeg var nu alligevel "på farten" stort set hele tiden. Jeg sad faktisk ikke ned i mere end 30 min både fredag og lørdag, så da søndag kom var jeg temmelig træt. Der havde jeg jo så også være på farten i 2 hele dage. Det kan mærkes når vægtfordelingen er en helt anden end for 8 måneder siden. Derudover vil jeg gerne lige påpege, at jeg ikke var oppe og prøve nogle af tingene på Bakken - det går ik når man har en maven så de der sikkershedsbarer ik kan lukke ordentlig ned over en. Dog synes jeg jo stadig det var en kanon hyggelig tur. Vi tager helt sikkert nok dertil igen til sen sommeren/efteråret når baby er født og jeg kan være med til at prøve ting.

Denne uge er booket mandag, tirsdag, onsdag & søndag. Lørdag skal kæresten spille hold kamp i tennis, så der har vi ikke de store planer udover.


Tid til dagens motivations billeder - og for pokker hvor jeg så småt begynder at bliver vild efter at kunne få pulsen op og hive i nogle tunge vægte... men det er lige som lidt at jeg kan det, så indtil da venter jeg bare. :-)






Source: Pinterest.com

Jeg er forresten tilbage til mine egne arbejdsopgaver denne uge. Nøj hvor skønt. Når man sidder og laver andres opgaver og man længes efter sine egne, så tager jeg det som et godt tegn på at det jeg til daglig laver er det jeg synes bedst om! he he.. det er nu altid fedt at finde ud af.
Ugen byder også på oplæring af min vikar - hende som er syg er endnu ikke tilbage (og tidligst d 8/6) så vi har stadig kun 2 timers oplæring pr dag. ja ja.. det går vel nok - jeg har ihvertfal besluttet mig for ikke at bekymre mig om det.
Eneste jeg skal holde fokus på er mig selv.. hvor egocentreret det end lyder :-)

Ha en skøn mandag !!!

Ingen kommentarer: