torsdag den 16. maj 2013

Træning, McDonalds og varmt vejr

Igår blev kl 21.00 før end jeg var færdig med træning, og da vi skulle forbi en kammerat for at aflevere min lille dyt som skal laves her weeekenden over, så var kl ret så mange før end der var tid til noget aftensmad. Kæresten ville på McDonalds og jeg synes altså det ville være mega spildt arbejde, at konsumere en burger, efter en god trænings session.
I stedet valgte jeg deres salat variant. Dem har jeg faktisk ikke haft prøvet før og må indrømme, at det var en helt ok salat. Det var en meny som indeholdte en vand og en lille snack pose med gulerødder. Hvor dejligt ! Den mættede ganske udemærket og jeg var hverken proppet eller sulten efterfølgende, hvilket var rart når det var kun 2 timer inden sengetid.

Dvs at jeg kom "op på" omkring 350 kcal for måltidet. Ik så dårligt et valg... tager man deres McFeast burger, så er bare burgeren i sig selv på 545 kcal. Naturligvis kan vi godt blive enige om, at man slet ik bør køre forbi McDonalds, men det sker jo for selv den bedste at man kommer til det :-)

Idag planlægger jeg at få "mast" en løbetur ind i programmet og vil se om jeg ikke kan få lidt flere km i benene. Planen er at løbe 45 min og det så bliver i langsomt tempo og dermed ikke helt så mange km, eller om hvordan - det vil vise sig.
Jeg er nu ikke øm i kroppen idag selvom jeg igår havde lidt spagetthi arme og lidt halvømme inderlår.

Fik lavet dette :

12 min opvarming på crosstrainer

3 x 8 - 35 kg ryg - lat pull down
3 x 8 - 30 kg arm/bryst (horizontal chest press) 

3 x 8 - 35 kg inderlår (jeg kender ik den danske version men på engelsk : Leg adductor)
3 x 8  - 20 kg front lår (igen den engelske version er leg extension)
3 x 12 dips
3 x 8 - 15 kg kabel træk skråt (cable internal rotation)
3 x 8 - 35 kg stående kabel træk

2 x 15 squat med 20 kg vægtstang
2 x 20 squat med 14 kg i håndvægte (2*7kg)
100 hurtige jumping jacks
50 russian twist med 10 kg vægt
3 x 20 balle løft inkl 10 kg vægt
2 x 25 cykel crunches
2 x 25 crunches
25 situps
15 burpees
2 x 20 jumping lunges
2 x 10 snatch and clean pulls (7 kg vægte pr hånd)
3 x 8 bænk pres med 20 kg
3 x 10 biceps curls med 7 kg pr hånd

Der var en mere som er på maskine, og som jeg ik helt ved hvad hedder.. jeg leder stadig. Der tog jeg 3 x 8 med 35 kg. Det er hvor du sidder ned og trækker mod dig selv.

Hmm.... synes nu at når man lister det op, så kom jeg vidt omkring. Det var også meningen og jeg havde på forhånd ikke en enkel gruppe jeg ville fokusere på. Jeg ønskede en all around træning.

Dog har jeg ikke fået trænet med nok vægt på, for selvom mine arme da var lidt udmattet igår så kan jeg intet mærke idag. Jeg går ikke ind for at man skal have ondt, men det skal helst være lidt træningsømt så du ved at du har presset dine muskler lidt.
Ja ja.. Rom blev ikke bygget på en dag og da jeg stod i selve øvelserne følte jeg ikke at jeg kunne tage mere og stadig lave dem korrekt.

Da jeg kørte hjemad var det sørme 17 gr.. halli hallo... betyder det så at foråret endelig kommer ? Det ville være skønt !

Ingen kommentarer: