onsdag den 15. maj 2013

Er lidt i et sådan "lyserødt" humør...

Hmm hvad vil det så sige ? he he.. jo bare at jeg er happy, jeg har en smule overskud, jeg har lyst til at bruge penge (ikke helt så optimalt), jeg bliver tiltrukket af lyserøde ting og pastel farver, jeg smiler ved at kigge ud af vinduet og se alt det grønne samt solen skinne og jeg har nogle fantastisk hyggelige planer for ugen & weekenden.

Det er skønt. :-)


Idag skal der trænes styrke træning. Tror det bliver lidt en af en cirkel omgang, da jeg nok ikke kommer til at fokusere mega meget på et specielt område. Jeg trænger til at få trænet både ben, baller, arm, mave & ryg, så det er vist det man kan kalde et "all over" træningspas.

Der skal handles ind og har allerede lavet en indkøbsliste med en masse skønne ting på. Som sagt - jeg elsker mad, så bare tanken om at jeg skal handle ind til at have et fuldt køleskab med lækre sunde og nærende ting, gør mig glad.
Samme for dig mon ?

Hvad kan gøre dig glad?

Source : billederne er alle fra Tumblr.com

Vandmelon - står helt sikkert på indkøbslisten.... elsker vandmelon. Dem som har været til at købe indtil videre synes jeg dog ikke har indeholdt helt så meget smag som jeg godt kunne tænke mig.
Hvornår starter kirsebær sæsonen? Jeg venter stadig i spænding .. 




Ingen kommentarer: