fredag den 24. maj 2013

Travl uge men nu er det endelig weekend!

Pyh med 2 ekstra fridage i en arbejdsuge, så bliver arbejdsugen altså en smule kort. Dog har det været 2 super gode dage. Den ene havde du jo også - nemlig pinsemandag og den anden var igår hvor jeg skulle afholde børnefødselsdag for 7 meget friske drenge.

Godt man ikke skal det hver dag! Det var en god dag, med masser af latter, glade drenge, fart over feltet, skattejagt, boller, frisk frugt, popcorn og isvafler. Ingen gik derfra med sure miner.

 Jeg synes bare denne uge er gået ALT for stærkt eller også har jeg bare haft alt for mange planer/aftaler. Hm.. same same.

Igår fik jeg lavet denne :


Ingredienser : 

1 skive ananas
1 banan
1 håndfuld spinat
10 frosne blåbær
3-5 stk frosne jordbær
1 scoop vanille whey protein
juice - alt efter hvor tyk du vil have den...

Den bliver ikke grøn selvom du har spinat i og nej, du kan ikke smage spinaten :-) 
 

  


Igår lavede jeg planken... Jeg valgte dog at gøre det på vores køkkengulv som altså er fliser. Jeg kan så oplyse om, at det er ikke super optimalt.

Det er lidt skægt for det første minut er altid der jeg kæmper lidt, men når det er overstået, så føles det slet ik slemt eller svært at ligge i planken. Det er som om, at når jeg når forbi det første minut, så har kroppen ligesom fundet ud af hvad / hvordan den skal holde sig bedst muligt. Meget mærkelig fornemmelse. Først så kan armene godt ryste lidt, men efter 1 min så er de stabile osv. Det er da skægt :) 




Ingen kommentarer: