fredag den 31. maj 2013

Åh... dem ville jeg gerne eje...og var lige ved!

Så disse skønheder - endda med 25% udsalg oveni, men desværre var de for store. Øv øv øv...

Åhh... hvor jeg dog var tæt på at købe dem alligevel ! Hmm... men men... når man normalt bruger str 36 så er en str 38 altså lidt for stort.

Men se lige de skønheder her :

Disse ville jeg dog heller ikke kunne bruge som løbesko da de er med pronation og jeg har neutral løbestil, men for pokker - til almindelig styrke træning ville de være super. Jeg tror faktisk jeg ville bruge dem til hvad som helst.
Jeg må hellere ind og se på nettet om de findes i min størrelse og tjo så har prisen jo også lidt at skulle have sagt. Ihvertfal i forhold til min pengepung. :-)

1 kommentar:

Anonym sagde ...

We're a group of volunteers and starting a brand new scheme in our community.

Your website offered us with valuable info to work on. You have performed
a formidable activity and our entire community will likely be grateful
to you.