onsdag den 1. maj 2013

Maj måneds Squat Challenge - Er du med ???

Uhh,.... se hvad jeg fandt - en lille challenge for maj måned. Passer jo helt perfekt når nu vi snart gå bikini sæsonen i møde. Hvad er så bedre end en veltrænet numse?

Jeg har allerede lavet de første 25 stk i morges, så mangler kun 5 stk i aften, men mon ikke jeg "snyder" lidt og laver 25 stk igen i aften.... he he.. højst sandsynligt :-)

Du kan stadig nå det endnu, og skulle du se denne først i morgen d. 2 maj, så hop med på den alligevel - at have misset en dag skader intet og om ikke andet kan du jo bare være ekstra sej og lave det ekstra!


Er du med ? 

Skriv en kommentar, så jeg kan se om hvor mange som er med på denne. Tag gerne et før og efter billede, for jeg er sikker på at dette kommer til at være synligt !!!

Hvis du er frisk på det, så poster jeg gerne dine fremskridt når vi når dertil. Send mig dine før & efter billeder på min hotmail : mirandastanker@hotmail.com

Lets do this !!!

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Jeg er så meget på!