fredag den 17. maj 2013

Weekend om hjørnet ! Ahhhh....

Nøj hvor jeg glæder mig.. til at det bliver weekend! Har så mange dejlige planer for denne weekend, så kan næsten ikke vente til at den "officielt" starter.
Kæresten er på golf tur i Sverige, jeg låner hans cruiser mens min egen bliver puslet lidt om... nogen der sagde service tjek ?? he he

Så idag cruiser jeg sydover og besøger en gammel skoleveninde som jeg ik har set i knap 2år. Jeg GLÆDER mig helt vildt til at hygge med hende. Det er inkl overnatning, men mon ikke det er smartest når der er knap 2 års historie som skal fortælles ?

Uhh... ugen bød på lækker is, skøn træning, ridning og nu venter så en dejlig weekend.

Søndag står den på dressur stævne.. kryds fingre for mig. Derudover skal jeg finde en god opskrift på lækker sund hjemmelavet koldskål. Billeder og opskrift kommer senere.

Beklager det lidt korte indlæg, men jeg vil ud og nyde vejret mest muligt !!!

God weekend !!

Ingen kommentarer: