onsdag den 15. maj 2013

Makeup "party" med søster & mutti

Igår var en hyggelig dag med min mor & søster. Vi lavede nemlig en rigtig tøse tur ind til Magasin hvor der bliver afholdt makeup uge hos Elisabeth Arden denne uge.
Vi havde booket en tid og det var dejligt at få lidt fif, men ellers også at få bekræftet at det jeg allerede gør/bruger er helt korrekt.
(ha ha.. jeg bruger til hverdag kun mascara, så det var mere når fest makeuppen kommer på vi kunne dele fif om)

Man fik en lille gavepose med hjem og det er jo altid dejligt.



Efterfølgende var vi så heldige, min søster & jeg, at min mor gav middagen. Ahh,.... sådanne hyggestunder med ens familie og endda hvor man får ting forærende - de er nu altså skønne.

Jeg valgte forresten at lade min kartofler blive og kun spise salaten, grøntsagerne, kødet og en smule af pesto sovsen. Det mættede helt fint og hvorfor spise ekstra kalorier nu hvor vi går sommeren i møde, som man kan undvære? Jeg overvejede en salat, men jeg ELSKER en god bøf og man skal jo heller ikke blive for "frelst". . hihi..


Ingen kommentarer: