mandag den 27. maj 2013

Mandags motivation

Hmm.... så er det mandag igen. Selvom jeg glæder mig til alle de planer jeg har for ugen, så er jeg faktisk også lidt trist over ugen allerede starter på ny igen.
Jeg har haft en skøn, men travl weekend. Lørdag nåede jeg heldigvis lige at få drønet Jillian Michaels "30 Day Shred" igennem - Level 3 baby.

Jeg overvejer at starte forfra på den her i Juni måned og dermed kører alle levels igennem i juni/juli måned. Jeg trænger vist til at få forbrændt lidt dagligt. Desværre synes jeg vægten og figuren står lidt stille pt, så der er stadig plads til forbedring.





Source : Tumblr.com

Holy crap .... Hvor gad jeg bare godt have sådan en fin 6-pack og hvis du spørger mig, så har hun også super fine lår. 
Those guns... på det andet billede - OMG !!!! Der er laaaaaang vej endnu før jeg når dertil, men men Rom blev ikke bygget på én dag og jeg har pt kun 5 kg vægte og egen kropsvægt hjemme, så vi tager det i et stille og roligt tempo. ha ha ha - kan du mon læse at jeg prøver at overbevise mig selv om at det er ok at det ik går hurtigere ? Hm tja, når man ikke ligger 2-3 timers træning i centret / hjemme så tager tingene jo sin tid. 

Ting tager tid - nogle ting længere tid end andet :-))  

Ingen kommentarer: