tirsdag den 28. maj 2013

Planke konkurrence - vil du være med?

Igår faldt jeg over denne konkurrence (lidt mere en udfordrings konkurrence, men der er lidt præmier at vinde tilslut)


Jeg er klart med på den. Som de skriver så er det 20 min sammenlagt man skal "planke" den i den første uge, som vi så allerede er igang med. Du kan lige nå det endnu hvis du vil være med.

Pt ligger jeg ml 3-4 min i planke versionen og har jo udfordret mig selv til at komme op på 5 min (gerne over), men det skal helst foregår over lidt gange.
Da jeg laver dem hver gang i albue versionen har jeg udfordret mig selv til at hver 2 SKAL laves på bold.  

Jeg tager ugens første på bold i aften...

Dvs jeg her denne uge kommer til at lave 2 på bold og 3 stk på gulv (evt 1 stk i strakt arm). Her den første uge skal der ståes i ca 3 min pr dag såfremt du planker hver dag. Men ellers så split dem op- Der er ingen grænser for hvor lidt eller hvor meget du står af gangen - bare du når sammenlagt 20 min den første uge.

Du kan tage 30 sec mens du venter på din elkoger koger vandet varmt til din morgenkaffe, du kan tage 20 sec mens kæresten står op optager håndvasken eller hvad med 1 min hver gang der er en reklame blok i tv mens du alligevel sidder der ?
Kun fantasien sætter grænser for hvor længe og hvor du vil lave din planke...

Jeg er klart med på deres konkurrence / udfordring - hvad med dig... Er du også med ??

 Ha ha ha... Beklager jeg ser lidt små mopset ud. Tror det var en blanding af at det ik er super behageligt at ligge på et stengulv, og at jeg altid ser sur ud når jeg er koncentreret (jeg er tit blevet spurgt på arbejdet om jeg er sur, når jeg sidder og kigger koncentreret ind i skærmen)

Jeg er i tvivl om mit link virker, men ellers så kig forbi "live it, love it" - http://liveitloveit.shapemeup.se/ hvor du kan se og tilmelde dig konkurrencen. 

Ingen kommentarer: