torsdag den 30. maj 2013

Morgensmads varianter

Idag var en lidt anderledes morgensmads variant i og med jeg hoppede på en smoothie.


Uhmm. De smager bare godt !



Jeg måler desværre stort set aldrig op, men fylder bare på hvad jeg synes ser passende ud. Idag skulle kæresten også have et glas så toppede op med lidt mere af det hele.

Dagens morgensmad indeholdt :

  • 1 banan
  • 1 håndfuld friske blåbær
  • 1 håndfuld friske hindbær
  • ½ mango
  • 2 håndfulde spinat
  • 1 skive (ca 1 cm tyk) honning melon
  • 1 scoop med top af vanille Whey protein
  • juice - efter behov for hvor tynd den skulle være
  • isterninger
 Her er et par billeder af hvad jeg gerne spiser på hverdage :




Ellers så er det gerne en omgang havregrød med frugt på, eller i weekenden bliver det til protein pandekager, eller æg og ristet brød. Jeg ELSKER morgenmad !!!

Ingen kommentarer: