fredag den 3. maj 2013

Fredag...

Ahhh.. så blev det fredag....

Desværre ikke helt den fredag jeg havde håbet på, da der var planlagt en omgang styrketræning, men eftersom jeg måtte arbejde indtil kl 19.45 så måtte jeg aflyse. Øv.. Det er ikke sjovt at skulle ændre på planerne og dermed misse en træning. Det er jeg ikke glad for, men omvendt så er tiden der bare ikke til det idag. Der skal også spises noget aftensmad og så har vi booket billetter til Iron Man 3 i aften. I 3D baby !!
Jeg skal nok blive bims i hovedet når aftenen er omme. En meget lang arbejdsdag, ingen træning (heldigvis fornuftig mad idag) og en action film med masser af brag !
Det skal nok blive godt.. Jeg glæder mig ihvertfal til at sidde og flette fingere med kæresten og se en god aktion film.

Igår var hviledag og blev brugt sammen med min mutti. En "lille" shopping tur med efterfølgende middag. Se det er ikke ringe.
Jeg elsker at købe nyt tøj og denne gang var det ikke trænings tøj, sko eller andet. Næ nej - det var sommer tøj og skønne trøjer :) Man bliver så glad af sommer farver og nyt tøj - gør du ikke?

Nu vil jeg slukke computeren, komme ud og få lidt frisk luft inden jeg skal kramme mig ned i biograf sædet. I morgen står den på spinning, hygge med min søn og en tøse aften med en god veninde... ahh... søndag er planlagt med blandt andet ridning, rengøring, havearbejde og hygge med kæresten.
Jo .. jeg tror helt sikkert det bliver en god weekend også selvom planerne for idag ikke blev som jeg troede... :-)


Ingen kommentarer: