fredag den 10. maj 2013

Frokost!

I dag holder vi en fridag og det var ligefør at frokosten for idag blev den normale rugbrøds mad, hvis det ik havde været fordi vi ikke havde noget.
Kæresten gik straks igang med at bage noget selv, men det ville først være færdig alt for sent til frokosten, så idag blev en smule mere kreativ :-)

 Uhmm pasta salat...

Den indehikdt : hamburryg, dampede asparges, gul peberfrugt, cocktail tomater, forårsløg, lidt mozzeralla ost, frisk squash. Faktisk lidt af de "søle rester" der var i køleskabet. Der skal handles nye forsyninger ind her senere - sjovt nok så glæder jeg mig. Jeg elsker at handle mad ind. Havde vi bedre råd, så ville jeg handle alt ind i Irma. Jeg synes de har nogle lækre råvarer og stort udbud, men desværre hænger vores økonomi ikke sammen hvis alle indkøb fortages i Irma.

Der er ikke noget som et alternativ til frokost som ex idag. Kæresten han var meget overrasket over hvor godt det smagte. ha ha.. men han er jo også vant til rugbrødsmadder. :-)

Ingen kommentarer: