tirsdag den 25. juni 2013

Overarbejde = træt på øverste etage...

Denne uge byder på en del ekstra arbejde da jeg som sagt "vikariere" for min kollega. Jesus hvor det er væltet ind med mails idag og det har føltes som om den der "to do liste" kun er blevet længere og længere.

Heldigvis holder jeg mig stadig til min træning, da jeg ved at det vil gøre mig godt. Idag er ingen undtagelse - for idag står den på ridning og for søren hvor skal det blive godt at komme ud og få en omgang frisk luft i hovedet. Kysses af en hestemule og sniksnak med de søde hestepiger.

Hovedet trænger ihvertfal til det !!!

De sidste par dage her har jeg jo spist af mit nye mysli - HOLD DA OP... hvor er det blevet lækkert ! Bum siger jeg bare. Hvis du ikke allerede har lavet dig en portion, kan jeg kun sige "skynd dig" :-) Du vil helt sikkert ikke fortryde det og kan du ikke lide tørret abrikoser, så undlad dem. Jeg har kun taget dem med for at have lidt mere sødt i.

Jeg fik måske endda ristet mine nødder et par minutter for meget, men sammen med frugt og græsk yogurth så smager det stadig himmelsk :-)

Se... det ligner der er chokolade stykker i ik ? Det lover jeg dig for at der ikke er, men jo du skulle jo tilsætte 2 spiseskefulde kakao pulver og det kan man godt smage.. Uhmm... bliver helt sulten ved tanken.
Jeg har de sidste par dage kunne holde mig pænt mæt fremtil frokost, hvor jeg på en smoothie godt kan blive sulten kl 10.00. Nu tager jeg lige en tester igen i løbet af ugen for det kan hænge sammen med at jeg har haft MEGET at se til på arbejdet = jeg ignorere lidt når jeg er sulten fordi jeg ik føler jeg har tiden til det... Dumt.. meget dumt !! For man ender bare ud med et gigantisk hul i maven og dermed også en temmelig stor risiko for overspisning til frokost.

Jeg har ikke vejet min mad, men morgenmaden idag bestod af ca 4 spiskefulde græsk Y, 1 skive ananas, 1 lille banan, lidt mysli og lidt granatæblekerner. Numme num... med disse frugter (også dem jeg havde i igår) og inkl. mysli synes jeg på ingen måde at yogurten bliver sur eller har brug for ekstra sødemiddel. Perfekt ik ?

Ingen kommentarer: