mandag den 24. juni 2013

Mandags motivation...

Mandag igen igen... idag er for mig en af de mandage hvor man lige skal "trækkes lidt mere op" end ellers. Ofte er mandage gode fordi jeg kan glæde mig til alle de planer jeg som regel har for ugen, men lige idag må jeg indrømme at de dræner mig lidt.

Der er booket på alle hylder for ugen. Jeg er "standin" for en kollega som har ferie - velfortjent ferie !!Jeg har aftaler alle ugens dage, vi har en gæst på besøg hele ugen i hjemmet og der er en træning på programmet også. Skønt ! Så er alt som det plejer :-)

Træning i dag - styrke
Ridning tirsdag & onsdag. Styrke igen enten torsdag / fredag (ik helt fastlagt endnu) og ridning igen lørdag. Alt efter hvordan kroppen har det, så håber jeg på at presse en løbetur ind søndag også. Jeg løb i torsdags og kom til at udfordre mig selv med et par spurte ind i turen, hvilket højst sandsynligt er med til at jeg har været MEGA øm i mit ene lår. Helt frem til idag...Så kan man lære IKKE at tage spurte midt i turen når man endnu ikke er i såååå god løbetræning. Dumt af mig - I know ! Det kunne lige så godt have udviklet sig til en skade, men jeg kan ikke altid lige gøre for at jeg lave dumme ting. He he... sådan er jeg bare ;-) Vil dog ikke anbefale at nogen andre gør det samme.

Fredag skal vi ind og se Robin Hood ude i Dyrehaven. Det glæder jeg mig til. Den skulle vist efter sigende være rigtig god :-)


  



 

 
Source : Tumblr.com & Pinterest.com

Sidste billede ved jeg godt er af en meget markant / muskuløs kvinde, men personligt synes jeg de kan være utrolig smukke. Faktiks mere smukke end dem som ingen muskler har, men"bare" har en flad mave.
Jo der skal arbejdes hårdt for at få flad mave, men i min verden skal man arbejde endnu hårdere for at få en flot veltrænet krop. Det sker ikke over natten og slet ikke hvis man gerne vil have tydelige muskler.
Der er heller ingen tvivl om, at det kan blive FOR muskuløst. Det hele handler om at finde den gyldne mellemvej. Dog er de fleste som er veltrænet ik giga markant når de ikke flexer, men når de så gør, så ses deres flotte muskler tydeligt.

Men men... det er jo en smags sag - I know. Heldigvis er det jo mig som vælger ugens / dagens motivations billeder og jeg finder dem dybt inspirerende og motiverende til, hvad jeg godt gad at opnå :-)

Ha en skøn og effektiv mandag !!! 

Ingen kommentarer: