tirsdag den 4. juni 2013

Nyt træningstøj...

Hov hov... Bedst som jeg får taget mig sammen og IKKE bruger for mange penge, så har de udsalg på træningstøj/sko osv.

Argghh... come on - give a girl a break !!

Jeg kan simpelthen ikke lade sådanne tilbud gå mig forbi. Eller når jeg er stærkest kan jeg, men lige så mange gange erfarer jeg at jeg IKKE er stærk nok til at holde kortet i pungen.
Damn siger min økonomi mig, men jeg siger "juhuuu...." he he



 Beklager rodet i baggrunden, men når man kun har et værelse, mens man er "på tur", så opstår der altså hurtigt rod...Hi hi.. .eller også er vi bare nogle rodehoveder - men det er jo IKKE en mulighed.. hi hi

Den røde og lime grønne er fra "Pure Lime" og den røde var den jeg løb med, da det var mega varmt i lørdags.
Jeg blev faktisk pænt overrasket over hvor svedtransporterende den er. Den var virkelig god. Mega behagelig at have på (den er jo uden syninger), blød og elastisk.
Dejligt at løbe med bare skuldre, så det trak også op på plus siden.

Faktisk var der ik umiddelbart noget negativt at sige om den. :-) Elsker når det er sådan

Ellers har jeg haft løbet i Nike DryFit, som også har været behagelige, men åndbare på en helt anden måde. Jeg må lige "mærke efter" næste gang for som det er nu, så vinder "PureLime" faktisk flest point hvad angår svedtransporterende og åndbar.

Jeg fik ikke løbet igår. Nitte - men eneste tidspunkt i løbet af aftenen var, mens bollerne hævede, og nej der løb jeg ik. Jeg er frisk på at dyrke sport og gør det også meget gerne frivilligt, men at skulle have en stresset aften pga jeg VIL ud og løbe, det er ikke noget jeg værdsætter. Så vil jeg heller undvære min tur og have mindre travlt. Jeg fik klaret mine 6 min planke samt lidt andet "godt".

2 min på albuerne (på gulvet)
2 min strakt arm
2 min på bolden - på albuerne

3x12 biceps curls
3x8 front raise (strakt arm)
3x8 lateral raise
3x12 overhead pres
3x8 triceps kick backs
3x8 bent-over single row

Dog har jeg stadig kun mine 5 kg vægte som er ved at blive "for lette" i mange af øvelserne, men har jo lige knaldet mine penge af på nyt tøj, så nye tungere vægte må vente til næste måned. Må bare klare mig med det jeg har og egen kropsvægt. Desuden kan jeg jo stadig benytte træningslokale på jobbet og der er maaaaaasser af tungere vægte. Ahh...

Så jeg er tilfreds med igår. Idag bliver "hviledag" både hvad angår planke og træning. Vi skal ud til en afskedsmiddag med afdelingen, så evt bare et par sæt squat engang i aften...

Dette er IKKE et sponsoreret indlæg, men lutter mine egne meninger & erfaringer!

Ingen kommentarer: