mandag den 17. juni 2013

Pink mandags motivation !!

Ny uge ! Yeah :-)

Det er endnu engang mandag og vi er nu endnu tættere på "sommeren". Eller ihvertfal hvad der burde være sommeren. Lad os håbe at vejret bliver mere solrigt, for det var da noget vådt i denne weekend - øv...

Ingen sport til mig idag - endte med kun at få 3 timers søvn i nat, så når sønnen skal lægges i aften er det vist inkl mor her.. puhh.. glæder mig allerede til dagen er overstået.
Med 3 timers søvn i baggagen, er der stor risiko for at jeg kommer til at tage "dumme beslutninger" mht mad idag, så målet for dagen må være : lave mindst mulige fejl og bedst mulige beslutninger !

Er allerede "faldet i" - der var fødselsdags brød på arbejdet : jeg tog en skive ...

Heldigvis er det jo ikke jordens undergang :-)

Ha en skøn mandag - Lets go !!!




Source : tumblr.com & pinterest.com

By the way... Pink har i følge mig en super smuk krop ! Jeg er ikke fan af hendes tatoveringer, men for pokker den kvinde er i god form! Damn !! 

Ingen kommentarer: