onsdag den 12. juni 2013

Sommer.. varme... ahhh...

I love the heat... Gør du ikke?

Jeg elsker at man kan gå i klip-klappere, nederdele med bare ben, shorts, kjoler osv. Alle de frugter der findes her om sommeren - skønt !

Strand, sand, swimming pools (ja jeg ejer altså ik lige en - jo en "baby pool"..aka badebassin), at grille ude / spise udenfor, vand kamp, løbeture udenfor, SOL !!!!

De sidste 2 dage har jeg haft skønne ride ture udenfor på vores ride bane. Det er nærmest lykken !
Sidde på en hesteryg og nyde solnedgangen. Måske du er mere til at sidde i en strandkant ? Det er jo ligegyldigt hvor man er, bare man nyder øjeblikket. Husker at tage det med "ind i hjertet" og lader det fæste sig der.

Puh... så sentimental det bliver. Jeg har bare lige et øjebliks sentimentalitet - jeg har en kollega hvis mand er dødelig syg med kræft og det får en til at tænke "tænk hvis det var mig som var i den situation?".

Forleden dag så jeg et tv program hvor de, (Extreme Makeovers - USA) valgte et ægtepar som begge var blinde, men som alligevel havde formået at opfostre 2 børn. Det synes jeg er livsbekræftende. Det gør at jeg lige tænker "nøj - hvor tager man nogle gange tingene for givet og livet for let".
Jeg siger ikke, at du skal gå rundt og være trist og mut. Nej du skal NYDE livet, værdsætte det du har og dem du har omkring dig. Huske at smile lidt, få din søvn (hmmm... måske jeg selv skulle prøvet at efterleve denne! Kom i seng kl 01 i nat.. på en tirsdag.. Damn!), spise sundt & varieret samt få rørt dig.


Beklager jeg ser en smule træt ud... bare bevis på at jeg IKKE er god til at få alle mine 7-8 timers nattesøvn,...

Ingen kommentarer: