onsdag den 19. juni 2013

Trænings inspiration ...

Ved ikke med jer, men jeg kunne endnu engang godt bruge lidt inspiration til denne uges træning.

Source: Tumblr.com

Squat Press :

 Source : Womanshealthmag.com



Det er ligesom en sprællemand, bare hvor du går i squat HVER gang. Dvs når du hopper ud med benene går du i squat/ned og når du har hoppet tilbage til samlet ben laver du en squat. En som giver dejlig mælkesyre i lårbasserne. uhmm... 


Jeg har selv søgt det via nettet da jeg var i tvivl om præcis hvilken øvelse dette er, men jeg kom kun frem til en som jeg synes passer på beskrivelsen. Dog findes der jo så variationen som hedder "plank puch-ups". 

Spol frem til ca 1 min inde i plank push videoen. Han har en temmelig lang intro.... Beklager.
Her er hvordan du starter selve øvelsen og gode tricks / info undervejs : http://www.youtube.com/watch?v=Fs2cQpRPh2A&feature=endscreen

Ingen kommentarer: