fredag den 7. juni 2013

2 dag ... men i aften er det jo fredag og grill aften, så mon det går ?

Igår gik fint uden mine "ting" (læs: En lille udfordring ). Til aften blev jeg tilbudt hjemmelavet kartoffel salat og takkede pænt nej tak. I stedet nød jeg en skøn sommer salat til mit lammekød. Uhm...

Fredag morgen er der altid morgenmad på mit arbejde og i et split sekund i morges tænkte jeg "super så springer jeg morgenmaden over herhjemme".
MEN.... det går jo ikke for morgenmaden på jobbet er brød/boller. Shit tænkte jeg så, eftersom jeg jo dermed så skulle finde tid til at spise morgenmaden derhjemme. Gode råd var dyre for jeg havde ikke den tid.

Derfor blev det til smoothie... ahh... det er altså heller ik dårligt. Dem kunne jeg godt drikke hver morgen. Tror dog at jeg fremover (i næste uge) skal lave min variant med vand i stedet for sukkerholdig juice.

Den bestod af :

En stor håndfuld spinat
lille håndfuld friske hindbær
lille håndfuld friske blåbær
1 banan
1 scoop Whey Vanilie protein
1/4 mango
Isterninger

He he.. som du kan se var det en "on-the-go" smoothie... :-) Jeg havde et Starbucks krus fra forleden dag, da jeg købte Passionicetea, som lige var handy i morges. Det var endda så handy at jeg tror jeg gemmer det til fremtidige shakes/smoothies. Jeg har nemlig ikke rigtig nogle ordentlige kopper hvor man kan indsætte sugerør, og som du sikkert ved, så smager en smoothie altså bedst med sugerør.

Min formiddags snack idag blev samme som igår (næsten). 2 æbler og 2 spsk. peanutbutter. Lidt kirsebær nød jeg også.

Det er nok mere i aften og i morgen det bliver svært mht ingen kartofler, pasta, ris og SPECIELT brød. Jeg elsker at have et stykke brød sammen med min grill mad. Aftenens version bliver grillet fisk og aubergine, samt en omgang salat til.
Brød/bolle til mellemste og mindstemanden samt et par grill pølser til dem der lyster. Uhmm bliver helt sulten bare ved tanken om grillet torsk... Ah... med en masse friske grøntsager. Min mund løber allerede i vand.

Ha ha ha.. min ide om at få løbet en tur i går aftes blev slet ik indfriet. Ej heller fik jeg lavet planken for jeg dejsede sørme om allerede da kl var 20.30 !!! Til gengæld var jeg dejlig udhvilet her i morges. :-) Så man må vist sige at jeg må have haft brug for det :-)



Ingen kommentarer: