torsdag den 27. juni 2013

Lidt aftensmad i billeder....

Her er et par billede af hvad jeg har nydt over de sidste par dage. Det har været sjovt at skulle "finde på alternativer" til ex brød, eftersom vi den ene dag fik hjemmelavet burger. Min var så en version hvor "bollen" var af squash. Jeg synes på INGEN måde, at det blev en ringere eller dårligere burger.
Den indeholdte jo alle de andre ting ex. ketchup, dijion sennep, salat, tomat, agurk, løg, ost & bøf.



 Billede 1 (øverst til venstre) : Laks med squash "pasta", tomat salat og hjemmelavet pesto.

Billede 2 (øverst til højre) : Stegte rejer med squash "pasta", blandet salat og hjemmelavet pesto. Uhm rejer vendt i thaipaste og med div krydderier. Dejligt stærkt.

Billede 3 (midt venstre) : Bøf, blandet salat, en grill pølse, asparges med serano skinke omslag, grillet ost, grillet aubergine og et glas vin (he he... det var lørdag og derfor lidt ekstra godt på tallerkenen)

Billede (midt højre) : Grillet kyllingefilet med div krydderier, blandet salat og broccoli

Billederne nederst : hjemmelavet GRØN burger. 2 stk mættede mere end rigeligt og smagte super !

Som du kan se så spise vi god mad i hjemmet. Jeg ELSKER mad, og min mad skal helst se indbydende ud når jeg skal spise den. Måske er det sygeligt, men jeg foretrækker mad med masser af farver i. Gerne med en salat som tilbehør med masser af farve i. Omvendt så må man da sige at brød, pasta, ris og kartofler alle har et tilfælles - nemlig deres meget kedelige grumsede farve.. ha ha ha.
Det gør dog ikke at jeg ikke elsker brød - det gør jeg stadig !

Synes du der er meget på tallerknen ? Jo det kan du have ret i - jeg spiser "desværre" ikke små portioner. Jeg ved jeg burde, men det er vist en "working progress"..... :-)

Ingen kommentarer: