mandag den 3. juni 2013

mandags motivation !

Mandag igen.. igen.. Planen er en løbetur i aften udover dagens planke, men lad os nu se, for skal også lige have fikset noget arbejde, og bagt boller til børnehaven i morgen. Jo jo.. man er vel multifunktionel - eller ??

Har du fået tilmeldt dig planken ?

Denne uge skal vi planke den 30 min sammenlagt for hele ugen. Jeg kommer til at dele det ud over flere dage og over flere gange pr dag, da jeg altså endnu ikke er oppe på at kunne stå i samme planke i 5 min. Længste har været 4½ min. Så det går jo fremad :-)

Personligt synes jeg det har været fedt at skulle "planke den" i sidste uge. Jeg har lidt ømme mavemuller, så finder det yderst lækkert ! uhmm... elsker at have ømme muskler, så ved man at man har brugt sin krop og de er blevet lidt stærkere.
By the way - var ik specielt øm nogen steder efter løbeturen i lørdags, så mon ik det tyder på at det var en succes, samt at jeg snart kan skrue en smule mere op for tempoet. Dog vil jeg ikke presse min krop - jeg havde en del skader i anklerne da jeg startede op med at løbe for snart 2 år siden. Nemlig fordi jeg var så pokkers utålmodig!

For tålmodighed er klart min styrke.. NOT !!!








Source: Tumblr.com & Pinterest.com

Ingen kommentarer: